انواری: اصولگرایان تمایلی به حمایت از احمدی‌نژاد ندارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: احمدی نژاد باید بخاطر داشته باشد که جریان اصولگرا و به ویژه حزب موتلفه اسلامی بعد از انتخابات ۸۸ هیچ تمایلی به حمایت از وی ندارند؛ زیرا در دوره دوم ریاست جمهوری‌اش تمامی اتصالات با احزاب اصولگرا منقطع شده بود.

حسین انواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون تحرکات اخیر انتخاباتی احمدی نژاد اظهار کرد: بعید است جناح یا گروه‌های سیاسی در کارزار انتخاباتی۱۴۰۰ از احمدی نژاد حمایت کنند؛ زیرا وی در هیچ جناحی جایگاهی نداشته و حلقه سیاسی که احمدی نژاد را تأیید می‌کند در حال حاضر مفقود شده است.

وی افزود: ممکن است احمدی نژاد بخواهد بر موج برخی گروه‌های سیاسی سوار شود، اما باید بخاطر داشته باشد که جریان اصولگرا و به ویژه حزب موتلفه اسلامی بعد از انتخابات ۸۸ هیچ تمایلی به حمایت از احمدی‌نژاد ندارند؛ زیرا در دوره دوم ریاست جمهوری وی، تمامی اتصالات با احزاب اصولگرا منقطع شده بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: رفتارهای خاص احمدی نژاد در دولت دهم باعث شد روابطش با جریان اصولگرا قطع شود و امروز در حالی مدعی می‌شود می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند که در دولت نهم و دهم که خزانه کشور پر بود نتوانست راهگشای رفع مشکلات کشور باشد.

کد خبر 435014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.