روزنامه‌های ورزشی ۱ مرداد؛ برانکو در لیگ برتر؟

زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد یک تیم متمول لیگ برتری به برانکو ایوانکوویچ است، پیشنهادی که البته با توجه به اینکه برانکو در وضعیت فعلی تیم ملی عمان را هدایت می‌کند، به نظر جدی نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۱ مردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "باشگاه متمول لیگ برتری برانکو را می‌خواهد" به تمایل یک تیم لیگ برتری به برانکو و پیشنهاد احتمالی آنها به این مربی پرداخت، پیشنهادی که البته سرمربی فعلی تیم ملی عمان بعید به نظر می‌رسد به آن فکر کند.

"گل" با عنوان"مجیدی با سعادتمند اختلاف دارد؟ " به ایجاد برخی حواشی بعد از لیست ندادن فرهاد مجیدی به سعادتمند پرداخت، حواشی که حاکی از اختلاف بین سعادتمند و مجیدی است و اگر ادامه پیدا کند ماندن مجیدی در استقلال برای فصل آینده دور از انتظار خواهد شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "هم شیخ می‌ماند هم قایدی و مطهری" به قول سعادتمند به هواداران استقلال پرداخت، قول‌هایی که هواداران استقلال و سایر تیم‌ها بسیاری از آنها را به خاطر دارند که محقق نشده است، ولی آنقدر قول جذابی است که هواداران استقلال به واسطه آن از سعادتمند حمایت کنند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ستارگان سرخ یکی یکی می‌روند" به موج پیشنهادات خارجی به ستارگان پرسپولیس پرداخت، پیشنهادهایی که بیشتر اطراف نام‌هایی مثل ترابی، بشار رسن و علیپور شنیده می‌شود که می‌تواند با رفتن این بازیکن‌ها و درآمد پرسپولیس موج جدیدی از بازیکنان به این تیم تزریق شود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"محکوم ابدی" به محرومیت انضباطی شجاع خلیل زاده پرداخت و مدعی شد که فدراسیون فوتبال مشکلاتی با پرسپولیس و مدافع این تیم دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "ماموریت‌مان اینه…" به لزوم کسب امتیازات تا آخر فصل توسط سپاهان پرداخت، امری دشوار که می‌تواند آنها را به عنوان دومین تیم ایرانی راهی لیگ قهرمانان آسیا کند.

کد خبر 434986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.