سقوط مرگبار دختر بچه یک ساله کرمانی در سطل آب

سقوط مرگبار دختر بچه یک ساله کرمانی در سطل آب، دستگیری سارقان زورگیر در رفسنجان، تصادف زنجیره‌ای در تهران، گروگانگیری ۱۳۰ هزار دلاری در شرق تهران، سرقت از کارمند دادسرای نظامی در آبادان، غرق‌شدگی زن جوان کرجی در استخر خصوصی و دستگیری سارق کاشانی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه‌ای، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

مهدی پور امینایی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد دختر بچه‌ای یک ساله هنگام بازی در حیاط منزل درون یک سطل آب افتاده و دچار خفگی شده و با حضور عوامل امدادی اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های کادر درمانی برای احیای این دختر بچه مؤثر واقع نشد و در بیمارستان جان سپرد، تاکید کرد: لازم است والدین از کودکان خود بیشتر مراقبت کرده تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دستگیری سارقان زورگیر در رفسنجان

سه سارق که با تشکیل باندی به شیوه زورگیری دزدی می‌کردند در حالی توسط مأموران دستگیر شدند که چندی قبل طی گزارش و خبری اعلام شده بود، افرادی اقدام به ضرب و جرح نگهبان مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان رفسنجان و سرقت از این مرکز کرده‌اند، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رفسنجان قرار گرفت.

کارآگاهان در گام اول تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سه متهم سرقت به عنف را شناسایی کرده و آنان را با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه‌شان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اعتراف صریح سارقان به دزدی از این مرکز دولتی و همچنین چهار فقره سرقت از اماکن دیگر، گفت: از این سارقان برخی اموال سرقتی از قبیل کپسول گاز، تعدادی سنگ فرز و دریل، مقادیر زیادی کابل برق ،۱۰ عدد موتور کولر و برخی لوازم دیگر کشف و تحویل واحد فنی و حرفه‌ای شهرستان شد.

یک کامیون ۱۶ خودرو را در مجیدیه تهران در هم کوبید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در خیابان استاد حسن بنا خبر داد.

جلال ملکی با بیان اینکه بلافاصله در پی آن اکیپ ایستگاه شماره ٧۵ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو میکسر حمل بتن به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و با ١۶ دستگاه از انواع خودرو سواری برخورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو خودرو آسیب شدیدی دیده بودند، اما به سایر خودروها خسارت جزئی‌ وارد شده بود و پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان از خودروها خارج شده و مورد مصدومیتی مشاهده نشد.

گروگانگیری ۱۳۰ هزار دلاری در شرق تهران

سه مرد برای رسیدن به سرمایه میلیاردی، کارمند یک تاجر را با ۱۳۰ هزار دلار در شرق تهران ربودند.

کارمند مرد بازرگان بعد از بررسی چند صرافی توانست یک صرافی معتبر را شناسایی کند و در تماس با آن سفارش ۱۳۰ هزار دلار داد و ساعاتی بعد دلارها را از پیک صرافی دریافت کرد.

کارمند جوان پس از اینکه پیک صرافی از محل دور شد تصمیم داشت به سراغ صاحبکار خود برود و دلارها را تحویل دهد که ناگهان دو مرد سوار بر خودروی سمند مشکی رنگ وارد خیابان شده و پس از بستن مسیر حرکت وی با ادعای پلیس بودن، جوان را به زور سوار کردند و با تهدید اسلحه کیف دلارها را گرفتند.

پرونده ماجرای آدم ربایی و سرقت مسلحانه در اداره یکم پلیس آگاهی تهران تشکیل شد و کارآگاهان به دستور بازپرس سهرابی از شعبه ۹ دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری عاملان این آدم ربایی میلیاردی وارد عمل شدند.

کارآگاهان پس از شنیدن ادعاهای این کارمند به محل ربوده شدن مرد جوان رفتند و در بررسی دوربین‌های مداربسته خیلی زود شماره پلاک خودروی سمند مشکی رنگ به دست آمد و تیم پلیسی از این طریق صاحب خودرو را شناسایی کرده و خیلی زود متهم را دستگیر کردند که ابتدا این مرد خود را بی‌گناه می‌دانست، اما وقتی از سوی کارمند جوان شناسایی شد به ناچار لب به سخن گشود.

سرقت از کارمند دادسرای نظامی آبادان

سارقین با سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی کارمند دادسرای نظامی در منطقه قائم ۲۲ آبادان کردند.

در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف موبایل و کیف دستی در سطح شهرستان آبادان باز هم آن ها اقدام به سرقت گوشی موبایل شخصی که گفته می‌شود کارمند دادسرای نظامی است کردند.

فرد مالباخته اظهار کرد سارقین با موتورسیکلت به وی نزدیک شده و با تهدید سلاح سرد موبایل را به سرقت برده و از محل متواری شدند که تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملین سرقت‌های به عنف در دستور کار مأموران پلیس آبادان قرار گرفته است.

غرق‌شدگی زن جوان کرجی در استخر خصوصی

زن ۲۷ ساله در هنگام شنا در استخر خانه خود در منطقه ماهدشت کرج دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی تماس تلفنی بیمارستان شریعتی کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد غرق شدگی بلافاصله مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت به بیمارستان اعزام شدند.

سید مجید فیض جعفری افزود: با حضور مأموران و بررسی موضوع مشخص شد خانمی ۲۷ ساله در استخر منزل خود حین شنا کردن دچار تنگی نفس شده و این موضوع باعث غرق شدن و فوت زن جوان شده است.

وی افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

دستگیری سارق کاشانی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق باطری خودرو در کاشان و اعتراف این متهم به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان کاشان سارق باطری آن‌ها شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فرد مذکور دارای ۵ فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت قطعات خودرو، تخریب و آدم ربایی است، گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه فرد مذکور در استان قم شناسایی شد و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و به شهرستان کاشان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۲۵ فقره سرقت باطری خودروهای پیکان، پراید و وانت پیکان در سطح شهرستان کاشان، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل شد و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.‌

کد خبر 434980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.