اعمال تدابیر جدید آرامستان‌های شهرداری کرج/زیباسازی پایه‌های منوریل کرمانشاه

در این بسته خبری از نوسازی شهرود تا بررسی مشکلات حوزه شوراها و شهرداری‌ها در کمیسیون عمران مجلس و تکمیل "کوچه باغ زندگی" را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تعیین تکلیف شرکت‌های شهرداری تهران

سید حسن رسولی، رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر تهران گفت: با تصویب اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، وضعیت شرکت‌های شهرداری تهران تعیین تکلیف می‌شود.

شهرود نوسازی می‌شود

علی امانی، شهردار نوشهر با اشاره به وضعیت نامناسب شهرود گفت: دیواره سازی و بهسازی رودخانه شهرود با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی انجام می‌شود.

توجه شهرداری بیرجند به ساماندهی زباله گردها

احمد لطایفی، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با بیان اینکه زباله گردها باعث انتقال آلودگی به سطح شهر می‌شوند و در شرایط شیوع کرونا این امر پررنگ‌تر می‌نماید، گفت: شهرداری، توجه جدی به ساماندهی بحث زباله گردها و اماکن غیرمجاز جمع آوری زباله در شهر بیرجند دارد.

راه اندازی نواحی و تجهیز آنها

آسا ریگی، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: اولویت‌های این سازمان راه اندازی نواحی و تجهیز آنها در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

بررسی مشکلات حوزه شوراها و شهرداری‌ها

سید البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون مقرر شد که کمیته ویژه‌ای میان معاونت عمرانی وزارت کشور و کمیسیون عمران تشکیل شود تا مشکلات حوزه شوراها، شهرداری‌ها و امورات جاری بررسی شود.

تکمیل" کوچه باغ زندگی"

محمد مغری نجف آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه عظیم "کوچه باغ زندگی" که تا پیش از این به عنوان بوستان زندگی شناخته می‌شد در چند مرحله طراحی شده که پس از بهره‌برداری از بخش‌هایی ابتدایی آن در سال‌های گذشته، امسال نیز امیدواریم بخش دیگری از آن در جنوب نجف‌آباد افتتاح شود.

اعمال تدابیر جدید آرامستان‌های شهرداری کرج

حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با توجه به فراگیری بیماری کرونا در بین طاهرین آرامستان، برای اطمینان بیشتر، از درستی یا نادرستی نبود انتقال ویروس بیماری از فرد فوت شده به زندگان، درخواست شد تا برای شرایط غسل میت، تدابیر جدید، اعمال شود.

حمایت از آسیب دیدگان کرونا

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در کنار ضد عفونی کردن معابر، اماکن و ناوگان حمل ونقل عمومی تلاش کرد تا از آسیب دیدگان کرونا حمایت کند، گفت: شهرداری مشهد در اجرای مرحله اول طرح مواسات مشارکت کرد و ۶۵ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

زیباسازی پایه‌های منوریل با استفاده از پوشش گیاهی

فرامز رحمتی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از زیباسازی پایه‌های منوریل با استفاده از پوشش گیاهی خبر داد.

۵۰۰ نفر از پرسنل مجموعه شهرداری تبریز مشکوک به کرونا هستند

محمدحسین حسین زاده، رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل مجموعه شهرداری تبریز با تشخیص و تائید واحد طب کار شهرداری تبریز مشکوک به علائم کرونا بوده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

کد خبر 434914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.