آیا منچستریونایتد بیش از حد به برونو وابسته شده؟

هافبک پرتغالی منچستر یونایتد بدون شک از زمان پیوستن به این تیم تبدیل به یکی از ارکان اصلی شده و کمک شایانی به سولسشر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، به خدمت گرفتن برونو شاید یکی از بهترین انتقال‌های سال‌های اخیر منچستر بوده و در میان بازیکنان متعددی که نتوانستند پس از پیوستن به این تیم انتظارات را برآورده کنند، برونو همه معادلات را تغییر داد.

اما با وجودی که حضور برونو در منچستر بسیار به این تیم کمک کرده و این بازیکن شور و هیجان را به هواداران یونایتد برگردانده، اما در همین حال درخشش او یک زنگ خطر نیز به حساب می‌آید.

در حال حاضر، تدابیر تاکتیکی سولسشر به خوبی در منچستر جواب می‌دهد و حضور برونو در کنار ستاره‌های دیگر باعث اتفاقات بسیار مثبتی شده است. اما مسئله این است که باید صبر کرد و دید آینده برونو در این تیم چطور خواهد بود.

یونایتدی‌ها در حال حاضر دورانی را پشت سر می‌گذارند که پس از یک دهه فاصله افتادن از روزهای اوج، امیدوار به آینده شده اند. بازیکنان جوانی همچون رشفورد، مارسیال و گرینوود که می‌توانند آینده یونایتد را تغییر دهند.

نکته حائز اهمیت این است که یونایتد علی رغم در اختیار داشتن این ستاره‌ها، اوضاع آنچنان خوبی نداشت و در واقع این برونو بود که با درخشش خود توانست حلقه گمشده تاکتیک‌های سولسشر باشد. یونایتدی‌ها باید امیدوار باشند که برونو مصدومیت بلند مدتی نداشته باشد و بتواند همین فرم خوب خود را حفظ کند.

البته که در آینده اضافه شدن بازیکنان دیگری همچون سانچو می‌تواند وابستگی یونایتد را به یک بازیکن کمتر کند. وابستگی زیادی که اگر مرتفع شود، می‌توان شاهد پیشرفت شیاطین سرخ و بازگشتشان به دوران اوج بود.

کد خبر 434911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.