برای تجهیز زمین و گرفتن میزبانی زمان داریم/ هدف گذاری سه ساله انجام داده ایم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: مسئولان شهرداری، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قول داده‌اند که ورزشگاه را تجهیز کنند، زمان داریم برای تجهیز زمین و گرفتن میزبانی ولی اگر درست نشود میزبانی را از ما می‌گیرند و مجبوریم در شهرهای دیگر مسابقه بدهیم.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: تقریباً چهل روز است که تمرینات سطح بالایی را شروع کردیم، اما وضعیت زمین خوب نیست، کیفیت ماسه پایین است، رختکن و سرویس بهداشتی نداریم که معضل بزرگی است. با وجود تمام این کمبودها تمرین می‌کنیم و برای مسابقات آماده هستیم.

وی با بیان این که شهرهایی که می‌خواهند برای مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی میزبانی بگیرند باید اعلام کنند، تصریح کرد: استانداردهای ورزشگاه‌ها ارزیابی می‌شود و طبق آن میزبانی را به یک شهر می‌دهند که شامل حال اصفهان نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اضافه کرد: مسئولان شهرداری، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قول داده‌اند که ورزشگاه را تجهیز کنند، زمان داریم برای تکمیل زمین و گرفتن میزبانی ولی اگر درست نشود میزبانی را از ما می‌گیرند و مجبوریم در شهرهای دیگر مسابقه دهیم.

نادری در خصوص وضع بازیکنان تیم، خاطر نشان کرد: بعد از چهار سال که اصفهان در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور نداشت توانستیم با یک تیم جوان به سطح اول باز گردیم با این تفاوت که چند سال از دیگر استان‌ها عقب هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که شروع کردیم قصد داشتیم بیشتر از جوانان شهرمان استفاده کنیم که این اتفاق افتاد و یک عده جوان اصفهانی را دور هم جمع کردیم. زمان می‌برد تا به آمادگی لازم برسیم امیدواریم با حمایت مسئولان و مدیریت باشگاه حداد به چیزی که مدنظر داریم دست پیدا کنیم. برنامه ما قهرمانی بعد از سه سال در لیگ ایران است. تشکر می‌کنم از مدیرعامل باشگاه حداد که همیشه حامی ما بوده است.

کد خبر 434880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.