تکلیف دیدار ذوب آهن و ماشین سازی چه شد؟

پانصد و دهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "چقدر راحت رؤیای قهرمانی سپاهان پرپر شد" عنوان نخست این روزنامه است که به چگونگی از دست رفتن قهرمانی برای سپاهان پرداخته است. پیروزی شاگردان گل محمدی برابر میهمان خود فولاد، نه تنها این تیم را تا حدود زیادی به قهرمانی نزدیک کرد، بلکه باعث شد عملاً شانس سپاهان و شهرخودرو برای قهرمانی حتی روی کاغذ هم از دست برود.

"همه ما می‌دانیم پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌ایم" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های اخیر مهدی ترکمان بازیکن سپاهان دارد. ترکمان گفته است: سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان می‌دانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. از هواداران می‌خواهم که صبور باشند و تیم را حمایت کنند. ترکمان ادامه داده است: فصل هنوز تمام نشده و می‌خواهیم در لیگ برتر سهمیه بگیریم و در جام حذفی هم هدفی جز قهرمانی نداریم. تمام هدفمان خوشحال کردن هواداران سپاهان است.

"تکلیف دیدار ذوب آهن و ماشین سازی چه شد" عنوان پایانی این روزنامه است و رأی بازی جنجالی ذوب آهن و ماشین سازی را مورد بررسی قرار داده است. با گذشت پنج روز از دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی که منجر به جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال و به وجود آمدن شک و شبهه تبانی شد، هنوز نتیجه‌ای روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار نگرفته و معلوم نیست تکلیف این بازی چه خواهد شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 434858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    خداوند به شما عقل سلیم عطا کند.تیم های اصفهانی به کمک فدراسیون نشین ها که اکثرا اصفهانی هستند حمایت می شوندو قهرمانی های سپاهان هم به کمک آنها به بار نشست.همچنین سرخابی تهران . آنها علاوه بر فدراسیون وزیر ورزش را هم در اختیار دارند. پس تیم های تبریزی هیچ سهمی از این افراد ندارن بلکه بیشترین ضربه را از فدراسیون به خاطر چینش داوری ها خورده است. باور می کنید داور بازی ماشین و ذوب بهترین داور تا به امروز بود؟ داوری نترس که سه پنالتی گرفت و نشان داد شجاعت دارد. تنها اشتباه او اخراج معبودی بود که تحت تاثیر بازیکنان ذوب این اخراج را انجام داد.