۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۸
کاهش محسوس گردشگران ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: شیوع ویروس کرونا میزان مراجعه شهروندان و گردشگران به مراکز گردشگری ناژوان را به طور محسوسی کاهش داده است.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ورودی مراکز گردشگری و تفریحی ابلاغ شده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به مراکز تفریحی ناژوان مراجعه کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به لزوم جدی گرفتن رعایت مسائل بهداشت فردی در همه محیط‌ها تصریح کرد: ناژوان نیز که به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم بوده و هست، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.

وی از همکاری مشترک بین مجموعه ناژوان و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم نسبت به آشنایی با پرندگان، جلسات آموزشی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.

کد خبر 434818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.