افتتاح چندین پروژه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

چندین پروژه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لحظاتی پیش ساختمان بازسازی شده غدیر واقع در کلان شهر اصفهان که کاربری آن دفاتر فروش و بازرگانی شرکت‌های فناور، استقرار صندوق‌های پژوهش و فناوری استان اصفهان و همچنین فضای کار اشتراکی است با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

این ساختمان با زیربنایی بالغ بر ۳۳۵۰ متر مربع از صبح امروز، سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۹۹ به مسئولیت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، آماده خدمت رسانی به شهروندان در موضوعات مذکور است.

همچنین در حاشیه این مراسم، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی بازدید کرد.

افتتاح اولین مرکز سلامت دیجیتال اصفهان

اولین مرکز سلامت دیجیتال اصفهان با حضور با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد. این ساختمان مقرر است در حوزه‌های آموزش از راه دور، مراقبت‌های پزشکی هوشمند و سایر حوزه‌های پزشکی هوشمند به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

این مرکز با توجه به شرایط فعلی با ۱۵ گروه که محصولات آن‌ها به بازار رسیده است شروع به کار می‌کند، اما با بهبود شرایط شیوع کرونا این تعداد گروه افزایش پیدا خواهد کرد.

مرکز نوآوری دیجیتال پزشکی، اولین مرکز نوآوری پزشکی در اصفهان است که در آن کسب و کارهای نوین حوزه پزشکی با توجه به نیاز بالای این حوزه و بکر بودن آن مشغول فعالیت می‌شوند.

تفاهم نامه همکاری‌های نوآورانه حوزه سلامت امضا شد

در حاشیه سفر سورنا ستاری به اصفهان و بازدید او از مرکز نوآوری سلامت دیجیتال تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی و تمام ذی‌نفعان حوزه سلامت دیجیتال منعقد شد.

طی این تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی با اتاق بازرگانی به عنوان نهاد سرمایه گذار، شرکت بهیار صنعت و شرکت مخابرات در حوزه سلامت دیجیتال همکاری می‌کند.‌

افتتاح سامانه "زیستیران"

سامانه زیستیران با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد؛ در این سامانه خدمات زیرساخت دیجیتال برای کسانی که در حوزه سلامت دیجیتال فعالیت می‌کنند، فراهم است.

این سامانه دارای بخش خدمات سریع برای شرکت‌های حوزه‌های دیجیتال سلامت بوده و طی آن شرکت‌ها به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی برای تعریف سامانه سخت افزاری شرکت خود می‌توانند از سامانه جامع زیستیران استفاده کنند.‌

افتتاح فاز دوم مجتمع تلاش

فاز دوم مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی تلاش با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در زیربنایی بالغ بر سه هزار متر مربع افتتاح شد؛ در این مجمتع پایلوت‌های تولیدی و تجاری سازی شرکت‌های فناور انجام می‌شود. در حاشیه این مراسم، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کارگاه‌های مستقر در این مجمتع بازدید کرد.

آغاز عملیات اجرایی پارک تجهیزات پزشکی و سلامت اصفهان

عملیات اجرایی پارک تجهیزات پزشکی و سلامت اصفهان که اولین پارک فناوری خصوصی در استان اصفهان است با حضور سورنا ستاری در زیربنایی بالغ بر ۲۳ هکتار آغاز شد.

عملیات اجرایی این پارک با همکاری و سرمایه گزاری بخش خصوصی انجام می‌شود. همچنین در حاشیه این مراسم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه واحدهای فناور و دانش بنیان بازدید کرد.

کد خبر 434815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.