نگران جان انسان‌ها هستم نه دام و گوسفندها

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در خصوص تعطیلی مراکز توزیع دام بهداشتی در ایام عید قربان اطلاع رسانی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهربانو امانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در تذکری با بیان اینکه شهرداری تهران هر سال مراکزی را برای ارائه دام بهداشتی پیش‌بینی می‌کرد که امسال در این رابطه باید مصوبات ستاد ملی کرونا اجرایی شود، اظهار کرد: شهرداری تاکنون گزارشی در این رابطه نداده و درخصوص تعطیلی این مراکز اطلاع‌رسانی‌های لازم را نکرده است.

وی با تأیید تذکر محمد علیخانی، مبنی بر تبعیض در بررسی دستور جلسات حمل‌ونقلی افزود: همزمان با فرارسیدن عید قربان مطابق با دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا عرضه دام برای جلوگیری از سفرهای درون شهری و تجمیع مردم منتفی شده اما صدا و سیما هیچ اطلاع‌رسانی در این زمینه نکرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همانطور که در روز طبیعت اطلاع‌رسانی گسترده‌ای شد و مردم حضور پیدا نکردند، باید صدا و سیما در این زمینه هم اطلاع‌رسانی کند تا خطری ایجاد نشود.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این تذکر گفت: شما نگران گوسفندها هستید یا مردم، بالاخره ذبح کنند یا نه؟

شهربانو امانی نیز گفت: شوخی‌های شما با من در رسانه‌ها منعکس می‌شود. من نگران مردم هستم. امسال با توجه به اینکه مناسک حج برگزار نمی‌شود، نباید گوسفند قربانی شود، تا مردم وطنم در امان بمانند. رسانه ملی و نهادهای دیگر باید از مردم مؤمن ایران بخواهند که امسال مانند سال‌های گذشته عمل نکنند؛ برخی نگران جان دام و گوسفندها هستند اما من نگران جان آدم‌ها هستم.

محسن هاشمی نیز در پاسخ امانی گفت: برخی مردم خود در منزل کار قربانی کردن را انجام می‌دهند؛ برخی در این خصوص نظم دارند و برخی نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باید در این رابطه بررسی میدانی شود.

کد خبر 434794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.