روزنامه‌های ورزشی ۳۱ تیر؛ جادوگر کانادایی نمی‌شود

در حالی که علی کریمی اخیراً سفری به کانادا داشته است، یکی از روزنامه‌ها مدعی است او به فکر مهاجرت نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۳۱ تبر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پیشنهاد ۱/۲ میلیون دلاری قطری‌ها به ترابی" به پیشنهاد وسوسه برانگیز تیم‌های قطری به مهدی ترابی پرداخت، پیشنهادی که اگر پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشود احتمال نهایی شدن آن قوی خواهد بود.

"گل" با عنوان"این ۱۰ نفر به اضافه مجتبی، خسرو، آندو و البته استراماچونی " به گزینه‌های سرمربیگری استقلال برای فصل آینده در صورت نماندن مجیدی در این تیم پرداخت، گزینه‌های جذاب و البته بی تجربه که شاید هرکدام بتوانند نیمه گمشده استقلال و جوانان این تیم باشند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کورتریک مجوز نداد نادری مصدوم ماند" مدعی شد که حضور نیافتن نادری در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس نه برای مصدومیت بلکه به دلیل مجوز ندادن تیم اصلی او برای بازی است، البته که طبیعی است با توجه به اتمام قرارداد قرضی پرسپولیس و نادری باشگاه اصلی صاحب این بازیکن مدعی شود که نادری نباید برای سرخ‌پوشان بازی کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جادوگر به فکر مهاجرت نیست" به پشت پرده سفر علی کریمی به کانادا پرداخت، البته که رد پیشنهاد شهر خودرو موضوعی پر ابهام بود که به احتمالات مهاجرت او به کانادا دامن زد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"درآمد کلان بدون اطلاع رسانی" به کسب درآمد نجومی باشگاه‌های مختلف از فضای مجازی پرداخت، مبالغی که بدون اطلاع رسانی و پیگیری نهادهای ذی ربط مشخص نیست دقیقاً در کجا و برای چه اموری صرف می‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "جام حذفی را باید فتح کنیم" به کار سخت سپاهان در مسابقات جام حذفی پرداخت، رقابت‌هایی که تنها روزنه‌های امید برای سپاهان، تراکتور و استقلال است و در کنار آنها پرسپولیس نیز به دنبال کسب دومین جام حذفی متوالی است.

کد خبر 434776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.