متلاشی شدن مغز مرد یاسوجی توسط ۹ نفر

متلاشی شدن مغز مرد یاسوجی، دستگیری کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرگ مردی با لودر، پیدا شدن اجساد گردشگران گمشده در رودخانه سزار لرستان، مرگ فجیع شش سراوانی در پراید، حمله زندانی فراری به پلیس داراب و شاه کلید در دستان دزدان قمی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۹ نفر از افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه در یاسوج توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: در پی درگیری مسلحانه منجر به قتل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سعید بالش زر با بیان اینکه پس از بررسی‌ها مشخص شد درگیری مسلحانه به دلیل اختلاف قبلی رخ داده است، افزود: در حین درگیری و تیر اندازی دو طرف دعوا که با خودرو از خیابان محل درگیری در حال تردد بودند به علت برخورد گلوله به سر یکی از طرف‌های دعوا به قتل رسید.

وی با اشاره به اینکه با همکاری عوامل انتظامی ۹ نفر از افراد شرکت کننده در این درگیری مسلحانه به خصوص چند نفر از افراد دخیل در قتل دستگیر شدند، اضافه کرد: دو قبضه سلاح ساچمه زنی از نوع وینچستر و دولول شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان به جزم عزم نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و روانه زندان شدند.

دستگیری کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران

تعدادی از کارمندان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به‌دلیل تبانی در تولید مواد ضدعفونی‌کننده تقلبی توسط یکی از برندهای شناخته شده تولیدکننده اقلام بهداشتی و ارائه گزارش خلاف واقع دستگیر شدند.

در ادامه برخورد با محتکران اقلام بهداشتی و تولیدکنندگان اقلام ضدعفونی‌کننده و بهداشتی تقلبی، تعدادی از کارمندان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

اعضای این باند با مشارکت یکی از برندهای شناخته شده تولیدکننده مواد بهداشتی، اقدام به تولید یک محموله ۴۰ تنی از مواد ضدعفونی‌کننده تقلبی با مشارکت و تأیید فنی جعلی کارمندان متخلف این دانشگاه می‌کردند که خوشبختانه با شناسایی این باند و انهدام آن، این اقلام ضدعفونی‌کننده پیش از توزیع، توقیف و از چرخه توزیع خارج شد.

هیئت رئیسه دانشگاه مذکور و ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران همکاری بسیار نزدیکی برای دستگیری کارمندان متخلف این دانشگاه داشتند.

در حال حاضر دستگیرشدگان این پرونده با صدور قرار بازداشت، در زندان هستند.

لودر مرد نگون بخت خرمبیدی را پرس کرد

فرمانده انتظامی "خرمبید" از جان باختن فردی حین تعمیر لودر در معدن شن و ماسه خبر داد.

حمید جوکار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت در معدن شن و ماسه بلافاصله مأموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور و بررسی‌های پلیس و عوامل امدادی مشخص شد فردی در معدن شن و ماسه به صورت درازکش مشغول تعمیر بوده که ناگهان لودر به علت نقص فنی شروع به حرکت کرده و از روی شکم وی عبور کرده است.

جوکار با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم هنگام کار نکات ایمنی را رعایت کنند تا وقوع چنین حوادث دلخراشی را شاهد نباشیم.

پیدا شدن اجساد گردشگران گمشده در رودخانه سزار لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پنج گردشگر اراکی به همراه یک راهنما روز جمعه به قصد کوهپیمایی و بازدید از آبشار بیشه رفته بودند و در مسیر پل ۵۰۱ دو نفر از گروه جدا می‌شوند که طبق شواهد احتمال غرق شدن آن‌ها در رودخانه سزار مشهود بود.

صارم رضایی افزود: با تلاش بی وقفه تیم غواصی هلال احمر شعبه دورود و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان، میثم دلیخون ۲۵ ساله پس از سه روز جست و جو از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر لرستان عملیات جست و جو و نجات برای پیدا کردن نفر دوم را از سر گرفتند که پس از سه روز تلاش جسد نفر دوم بنام علیرضا میرزایی از اهالی شهر اراک به سطح آب آمده بود، توسط عوامل امدادی از آب بیرون کشیده و به ارتفاع بالای سطح رودخانه انتقال داده شد.

اتوبوس مرگ فجیع ۶ سراوانی را رقم زد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: برخورد اتوبوس و پراید در جاده سراوان فومن شش کشته برجای گذاشت.

پیمان اسدی افزود: امدادگران بلافاصله با چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و اجساد را از سواری پراید بیرون کشیدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان تصریح کرد: علت این تصادف مرگبار در دست بررسی است.

حمله زندانی فراری به پلیس داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار متواری که به خودرو پلیس حمله کرده بود خبر داد.

علیرضا نوشاد اظهار کرد: در پی حمله فردی ناشناس به خودرو پلیس در این شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه فردی را که به خودروی پلیس در حین اجرای مأموریت حمله کرده بود در یکی از محلات بافت قدیم داراب شناسایی کنند.

نوشاد با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل اختفا متهم اعزام شدند، گفت: وی از طریق پشت بام منزل با پرتاب چاقو به سمت مأموران، قصد فرار داشت که با شلیک اسلحه پلیس به زانو درآمد.

دزدان قمی شاه کلید داشتند

دزدان قمی که در لباس تعمیرکار وارد ساختمان‌ها می‌شدند نقشه سرقتشان لو رفت.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای قم از بازداشت این باند سرقت زنجیره‌ای منازل خبر داد و گفت: این افراد در پوشش تعمیرکار فنی وارد مجتمع‌های مسکونی شده و پس از گشودن درمنازل از پیش شناسایی شده با استفاده از شاه کلید، اقدام به سرقت اموال می‌کردند.

مصطفی بهلولی افزود: سارقین به صورت پیاده وارد محل سرقت شده و پس از سرقت، لباس صاحب خانه را بر تن می‌کردند و با استفاده از ماسک از محل سرقت خارج و اموال مسروقه را با تاکسی و خودروهای کرایه‌ای منتقل می‌کردند که این موضوع، روند شناسایی آن‌ها را بسیار پیچیده کرده بود، اما پس از انجام اقدامات فنی توسط مأمورین پلیس آگاهی متهمان شناسایی و با دستور قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و مقدار زیادی از اموال مسروقه دپو شده از آنان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی از منزل یکی از متهمین تعداد زیادی شاه کلید کشف شد که با بررسی صحنه‌های سرقت واضح است، وی با استفاده از آن‌ها با تبحر خاص و بدون تخریب اقدام به گشودن درها و انجام سرقت می‌کرده است.

کد خبر 434767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پارسا IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 1
    فقر بیکاری تورم بی عدالتی و پولبری باعث ناهنجاری های مختلف خواهد شد تازه اول راه هستیم