این هدفون تمام نیازهای کاربران را رفع می‌کند

1MORE True Wireless ANC، یک هدفون کاملا بی‌سیم با قابلیت حذف صدای محیط است که می‌تواند تمام نیازهای کاربران را برطرف کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدفون 1MORE True Wireless ANC، همانند دیگر محصولات برند وان‌مور دارای طراحی و بسته‌بندی زیبایی است. این هدفون ابعاد نسبتاً بزرگ‌تری نسبت به محصولات مشابه دارد و رگه‌هایی از رنگ قرمز روی هدفون و محل قرار گیری آن روی گوش دیده می‌شود. درون جعبه این محصول، هدفون، کیس شارژر، یک کابل USB نوع C کوتاه، جعبه حمل هدفون و چندین سری مختلف وجود دارد. کیس شارژ فلزی این مدل هدفون را می‌توان با کابل USB نوع C شارژ کرد و حتی قابلیت شارژ بی سیم نیز در آن گنجانده شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم هدفون True Wireless ANC، کنترل‌های تعبیه شده روی هر یک از هدفون‌هاست. می‌توان با فشردن دکمه فیزیکی روی هر کدام از هدفون‌ها، حجم صدا را کم یا زیاد کرد و با نگه داشتن طولانی مدت این دکمه موسیقی در حال پخش را با موزیک قبلی یا بعدی عوض کرد. با دو بار فشردن این دکمه نیز می‌توان موسیقی در حال پخش را متوقف کرد. علاوه بر این با استفاده از دکمه تعبیه شده روی هدفون می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد یا آن‌ها را رد کرد.

این نوع هدفون دارای چهار حالت مختلف حذف صدای محیط است که شامل دو حالت مخصوص حذف صدای محیط (حالت اول با توانایی حذف صدا تا ۳۵ دسیبل و حالت دوم با توانایی حذف صدای محیط تا ۲۰ دسیبل)، یک حالت Pass Through که به کاربر اجازه می‌دهد صدای محیط را بشنود و یک حالت خاموش است. عملکرد این هدفون در حذف صدای محیط مکان‌های شلوغ مانند سطح شهر یا محیط‌های اداری بسیار ایده آل است.

روی هر کدام از هدفون‌ها دو میکروفون قرار گرفته که برای حذف صدای محیط ضروری است. میکروفون قسمت بیرونی هدفون وظیفه دریافت صدای محیط را دارد و میکروفون درونی صدایی را تشخیص می‌دهد که وارد گوشی می‌شود. وجود دو میکروفون مجزا به حذف مؤثر صدا کمک زیادی کرده است. کیفیت صدای تولید شده این هدفون تقریباً با صدای تولید شده هدفون بی سیم قبلی وان‌مور یکسان است.

وان‌مور ادعا می‌کند که باتری هدفون True Wireless ANC عملکرد خوبی دارد، به طوری که این محصول می‌تواند با روشن نگه داشتن قابلیت ANC و حجم صدای ۵۰ درصد، برای مدت پنج ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند. ظرفیت باتری این هدفون ۵۵ میلی آمپر ساعت برای هر گوشی بوده و ظرفیت باتری کیس نیز ۴۱۰ میلی آمپر ساعت است. کیس شارژ این هدفون می‌تواند تا ۱۳ ساعت هدفون را شارژ کند. این محصول به فناوری شارژ سریع نیز مجهز است؛ با استفاده از این ویژگی می‌توان با پانزده دقیقه شارژ هدفون‌، تقریباً دو ساعت از آن استفاده کرد. بنابراین زمان استفاده از True Wireless ANC با مشکل تمام شدن باتری مواجه نخواهید شد.

کد خبر 434762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.