کانکس‌های شهری در ساری سازماندهی شد

معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهردار ساری از ساماندهی کانکس‌های تحت پوشش سازمان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد پوری با تاکید بر اینکه در حال حاضر کانکس‌های عرضه محصولات تحت پوشش سازمان در ساری وجود دارد، اظهار کرد: جانمایی این کانکس‌ها براساس نیاز شهروندان در سطح شهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: حسب دستور رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، واحد بازرسی و نظارت بر عملکرد کانکس‌ها راه‌اندازی شده است، این اقدام بطور کلی با هدف ساماندهی و نظارت مستمر بر فعالیت کانکس‌داران انجام شد.

معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهردار ساری با اشاره به اهداف اجرای این طرح، افزود: فراهم آوردن شرایط مناسب جهت نظارت بر توزیع، نگهداری و کنترل کیفیت مواد غذایی، نظارت بر چگونگی رعایت موازین بهداشت فردی_ محیطی، ایمنی کار، ارتقای سطح اطلاعات بهداشتی، کنترل کیفی کانکس‌داران است.

پوری رفع سد معبر را از اهم وظایف این واحد برشمرد و عنوان کرد: کارشناسان واحد بازرسی و نظارت بر عملکرد کانکس‌ها موظف هستند طی بازدیدهای روزانه، با رفع سد معبر و جمع‌آوری وانت‌بارها در محدوده کانکس‌ها به ساماندهی آنان بپردازند.

وی گفت: در حال حاضر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ساری طرحی را در دست اجرا دارد که بر اساس آن کانکس‌داران موظف خواهند بود با لباس متحدالشکل در محل کار خود حاضر شوند.

معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهردار ساری با اشاره به نظارت بهداشتی بر عملکرد کانکس‌های عرضه میوه و تره‌بار گفت: کارشناسان سازمان، روزانه به صورت مستمر به کانکس‌های میوه و تره بار سرکشی و برابر چک‌لیست‌های نظارتی، بر عملکرد این غرفه‌ها نظارت می‌کنند.

پوری به بحران کنونی جامعه در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از گسترش این ویروس، همه کانکس‌داران موظف به رعایت موازین بهداشتی صادره از ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

کد خبر 434719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.