تدوین ۳ برنامه پنج ساله برای اردبیل

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: قرار است ظرف شش ماه با بهره‌گیری از نظرات متخصصان و کارشناسان تدوین سه برنامه پنج ساله تا افق ۱۴۱۴ برای اردبیل فراهم آید تا بودجه‌های سالانه نیز در همین راستا تدوین شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا قدیمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "عملیات بهسازی پارک شکوفه‌های زرناس با تأمین اعتبار مورد نیاز اجرایی و عملیاتی می‌شود. این پروژه که در سال جاری هیچ اعتباری نداشت با کسر اعتبار از سایر پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهرداری اردبیل به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی خواهد شد.

قرار شد از محل تعریض و بهسازی برخی از معابر و خیابان‌های شهر در شهرداری ناحیه یک اعتبار مورد نیاز بهسازی این پارک تأمین شده و با صدور مجوز شهرداری کارهای عمرانی و اجرایی را آغاز کند.

با مجوز صادر شده در کنار تجدید قرارداد دستگاه‌های شهربازی شورابیل و کشتی صبا در سالجاری سعی بر این است تا از این فعالان حمایت و پشتیبانی شود. شهرداری و شورا در وهله اول سعی بر تعامل و توافق با مالکان واحدهای مسکونی در مسیر بازگشایی و تعریض را دارد و به هیچ وجه حاضر نیستیم ماده ۹ را اعمال کنیم.

در اجرای پروژه مشارکتی سهم شهرداری به درستی و به شکل کامل مدنظر قرار گرفته و انتظار می‌رود در قالب تسهیلات دریافت شده از بانک مسکن سهم تجاری شهرداری نیز مورد صیانت قرار گیرد. در توسعه شهر اردبیل به یک برنامه‌ریزی بلندمدت و مدون نیازمندیم که قرار شد در سه برنامه پنج ساله تا افق ۱۴۱۴ اهداف و رویکردهای توسعه‌ای به شکل واقع‌بینانه ترسیم و تدوین شده تا به عنوان مسیر اجرایی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

در این راستا قرار است ظرف شش ماه با بهره‌گیری از نظرات متخصصان و کارشناسان مقامات تدوین این برنامه فراهم آید تا بودجه‌های سالانه نیز در همین راستا تدوین شود. "

کد خبر 434684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.