بهترین گلزن و گل‌ساز لیگ بانوان از سپاهان

پانصد و دهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پیام در صدر یک رقابت سخت و تنگاتنگ" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به رقابت گلرهای ملی پوش ایران برای تعداد کلین شیت در فصل جاری دارند. رقابت سخت و تنگاتنگی بین دروازه‌بانان لیگ برتر برای ثبت بیشترین میزان کلین شیت در لیگ برتر وجود دارد و در حال پیام نیازمند همچنان صدرنشین جدول کلین شیت دروازه‌بانان لیگ برتر است.

"لوکا؟ سختگیر و جدی، ولی بد اخلاق نیست" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های اخیر فرشاد محمدی مهر دارد. محمدی مهر در خصوص همکاری با بوناچیچ و اینکه آیا واقعیت دارد که او بداخلاق و جدی است، گفته است: بوناچیچ چند بازی بیشتر نیست که به ذوب آهن ملحق شده، خوشبختانه از زمان آمدنش همه چیز در تیم ذوب آهن به خوبی پیش می‌رود. لوکا مربی سختگیر و جدی است ولی اینکه بداخلاق باشد را اصلاً قبول ندارم.

"بهترین گلزن و گل‌ساز لیگ بانوان از سپاهان" عنوان پایانی این روزنامه است که مروری بر انتخاب برترین‌ها در لیگ بانوان داشته است. عملکرد درخشان دباغی و رهیده در لیگ بانوان باعث شد تا این دو بازیکن سپاهان در انتخاب برترین‌های این لیگ صاحب عنوان‌های "خانم گلی" و "برترین گل ساز" لیگ امسال شوند. هاجر دباغی بازیکن فوتبال بانوان با ۲۷ گل زده، خانم گل و مریم رهیده با ثبت رکورد ۲۰ پاس گل، برترین گل ساز لیگ دوازدهم فوتبال بانوان ایران شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 434658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.