حذف منچستر توسط سوپر فرانکی/ تقابل جذاب در انتظار فینال FA CUP

با صعود چلسی و آرسنال به فینال FA CUP، رقابت جذابی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مرحله نیمه نهایی FA CUP انگیس، شنبه شب گذشته- ۲۸ تیرماه- تیم آرسنال در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف منچستر سیتی رفت.

سیتیزن‌ها که از قهرمانی لیورپول در لیگ، به شوک فرو رفته اند، درمقابل شاگردان آرتتا حرفی برای گفتن نداشتند و با دو گل به شکل عجیبی مغلوب و حذف شدند.

با وجود بازیکنان تراز اول و حتی اوضاع نه چندان خوب توپچی‌ها، کسی فکر نمی‌کرد، آبی‌های اتحاد بازنده این دیدار باشند. اوبامیاگ مهاجم آرسنال در این دیدار دبل کرد و سند حذف پپ و پسرانش از FA CUP را امضا کرد.

در دیگر دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها، شب گذشته- ۲۹ مرداد ماه- تیم فوتبال منچستر یونایتد به مصاف چلسی رفت که نتیجه جالبی همراه با نمایش ضعیف دخیا رقم خورد.

یونایتدی‌ها که در چند وقت اخیر با هدایت سولسشر نمایش‌های خوبی داشته و نتایجی خوبی را کسب کرده‌اند، به مصاف چلسی آماده سوپر فرانکی رفتند و شکست خوردند.

آبی‌های لندنی که با ۶۳ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از تیم لستر در رده سوم لیگ برتر فوتبال انگیس قرار دارند، شب گذشته با درخشش "میسون مونت" و البته نمایش ضعیف داوید دخیا دروازه‌بان یونایتدها، موفق شدند به فینال FA CUP راه یابند و حریف آرسنال شوند.

حالا با راهیابی آرسنال و چلسی به دیدار پایانی این رقابت‌ها، مطمئناً جدال هیجان انگیزی را بین دو مربی جوان و جویای نام دنیای فوتبال، یعنی فرانک لمپارد و میکل آرتتا شاهد خواهیم بود.

کد خبر 434631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.