۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
طرح تفکیک پسماند خشک امضا شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و شهرداری منطقه دو تهران تفاهم نامه همکاری در طرح تفکیک پسماند خشک را امضا کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "غلامرضا پناه "معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای این تفاهم نامه با ابراز خرسندی از پیگیری‌های مجدانه شهرداری، این تفاهم نامه را در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه این حرکت بسیار مهمی است و نیاز به فرهنگ سازی دارد تاکید کرد: بسیاری از کشورها در این زمینه پیشگام هستند و نقش تأثیر گذاری دارند اما در ایران نتوانستیم خیلی موفق عمل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع این حرکت از وزارتخانه، دستگاه‌ها و سازمان‌ها را هوشمندانه خواند و تاکید کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۱۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند و وقتی با این فرهنگ آشنا شوند، طبیعتاً می‌توانند آن را در منازل خود نیز اجرا کنند.

پناه خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌ها یا وزارتخانه‌ها با استفاده از زیرمجموعه خود می‌توانند در این زمینه کمک کنند، در وزارت کار نیز سازمان فنی حرفه‌ای بعنوان یک مجموعه بزرگ، می‌تواند در این راستا تأثیر گذار باشد.

وی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین وزارتخانه‌ای است که در این مسیر گام برداشته و امیدوارم سایر دستگاه‌ها نیز در جهت سلامت جامعه و فرهنگ سازی همراه و همکار شهرداری در این مسؤلیت اجتماعی باشند.

کد خبر 434629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.