کنگره بزرگداشت شهدای تبریز برگزار می‌شود

بر اساس تفاهم نامه جدید همکاری بین شهرداری تبریز و سپاه تبریز، کنگره بزرگ شهدای تبریز در حوزه هایی همچون جشنواره های فرهنگی و هنری، خدمت رسانی و سازندگی، فضای مجازی و رسانه، آموزش و تولیدات هنری و نشریات برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری و سپاه ناحیه غدیر تبریز در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خدماتی به امضای ایرج شهین باهر و سرهنگ پاسدار عبدالله شادی رسید که برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای تبریز یکی از مهمترین مفاد آن است.

شهردار تبریز در حاشیه امضا این تفاهم نامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گام دوم انقلاب گفت: برای برون‌رفت از وضعیت فعلی جامعه، توجه به منویات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب ضروری است.

ایرج شهین باهر، سیاست کاری شهرداری را بهره‌مندی از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: شهرداری تبریز نهادی فراگیر و عمومی است که در اکثر حوزه‌ها وظایفی دارد و از این رو ما از ظرفیت بیش‌تر دستگاه‌ها در انجام مأموریت‌های پیش بینی شده در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما با تمامی دستگاه‌ها، مخصوصاً دستگاه‌های خدمات رسان بیشترین تعامل را داریم و اعتقاد داریم اگر نیت خدمت به مردم است، باید عناوین و جایگاه‌های خود را کنار گذاشته و با تعامل و همکاری در خدمت شهروندان باشیم.

شهردار تبریز تأکید کرد: باید اعتقاد، فکر، روش و منش ما همکاری و تفاهم بین دستگاه‌ها باشد و در تمام حوزه‌هایی که می‌توانیم از پتانسیل مجموعه سپاه استفاده می‌کنیم تا دست در دست هم داده و راحتی و آسایش بیش‌تری برای مردم ایجاد کنیم.

به گزارش ایمنا، برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای تبریز یکی از مفاد مهم تفاهم نامه‌ای است که بین شهرداری تبریز و سپاه ناحیه غدیر امضا شد.

از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به راه‌اندازی اردوگاه فرهنگی، تربیتی و تاکتیکی در پارک بزرگ، برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و تفریحی، راه‌اندازی آموزشگاه علمی، فرهنگی و ورزشی، فضاسازی شهری و کاشت نهال اشاره کرد.

کد خبر 434619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.