کرونا اجازه افتتاح کردن زمین‌های مینی گلف را به ما نداد

رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: در حال حاضر سوپر لیگ و لیگ برتر کشور به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ تعطیل است. با شیوع ویروس کرونا نتوانستیم زمین مینی گلف سیتی سنتر را فراهم کنیم.

کوروش محمدی درگفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ابلاغیه‌ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به دست ما رسیده است، اظهار کرد: طبق پروتکل‌هایی که این اداره کل به ما اعلام کرده است، تیم‌ها و گروه‌های آموزشی در زمین مینی گلف و در زمین بزرگ با رعایت فاصله اجتماعی و با داشتن تجهیزاتی مانند ماسک و رعایت موارد بهداشتی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سوپر لیگ و لیگ برتر کشور به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹ تعطیل است و هیچ مسابقه‌ای در کشور برگزار نمی‌شود.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به اینکه مقدمات راه اندازی زمین مینی گلف سیتی سنتر فراهم شده است، خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا نتوانستیم از زمین مینی گلف سیتی سنتر بهره برداری کنیم و امیدواریم که هرچه سریع‌تر بیماری کووید -۱۹ ریشه کن شود تا بتوانیم این زمین و چند زمین دیگر را افتتاح کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان با ما ارتباط خوبی دارند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم ارتباط خوبی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گلف برقرار کرده و در نهایت زمین استاندارد گلف و وسایل مورد نیاز این ورزش را دریافت کنیم.

وی درباره مشکلات مالی و دخیل نبودن شانس در این ورزش، گفت: مشکلات مالی زیادی داریم، اما از فدراسیون، شهرداری و وزارت ورزش و جوانان کمک‌های مالی به دست ما رسیده است؛ اعتقاد به شانس عامل کاهنده اعتماد به نفس است و در هیچ نقطه‌ای از دنیا هیچ اثری از شانس وجود ندارد و تلاش خود بازیکنان می‌تواند رتبه‌های خوبی را برای آنها به ارمغان آورد.

کد خبر 434610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.