پوشش امدادی ۸۳ نفر آسیب دیده توسط ۴۶ تیم عملیاتی هلال‌احمر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۸۳ آسیب دیده ناشی از ۴۴ حادثه به وسیله نجاتگران این جمعیت در هفته آخر تیرماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: هفته گذشته هفته‌ای به نسبت کم حادثه در سطح استان داشتیم. ۸۳ آسیب دیده ناشی از ۴۴ حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۱۹ حادثه دیده همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت تیم‌های عملیات این جمعیت دو مورد رهاسازی داشته‌اند، تصریح کرد: ۱۳۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۴۶ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۳۹ دستگاه خودروی امدادی در امدادرسانی هفته گذشته فعالیت داشته اند.

کریمی گفت: طی این بازه زمانی ۳۹ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد ۱۰ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان در مورد حوادث تحت پوشش امدادی این جمعیت از ۲۱ تا ۲۸ تیرماه، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۱۹ مورد حادثه جاده‌ای، ۹ مورد حادثه شهری، هفت مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، پنج مورد خدمات حضوری و چهار مورد حادثه کوهستان به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

کد خبر 434599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.