رشد یکسان حوزه اقتصادی و فرهنگی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در راستای اهداف شهری، خدمات خود را در سطح منطقه به صورت یکسان عرضه می‌کند تا رشد حوزه اقتصادی و فرهنگی در سطح منطقه به طور برابر باشد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه ۱۲ یکی از محدوده‌های مهم در تردد شهری و بین شهری است که بر همین اساس مناسب‌سازی معابر اصلی و فرعی منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال انجام این منطقه افزود: خیابان سازی و تملک ادامه خیابان محمد باقر حکیم به طول ۳۵۰ و عرض ۲۰ یکی از پروژه‌های منطقه است که برای احداث آن ۶۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان‌سازی فرعی ۹ در شهرک نگین به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۰ با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال در حال انجام است، تصریح کرد: برای خیابان‌سازی و تملک خیابان آرمان به طول ۶۰۰ و عرض ۳۰ متر ۳۸۸ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: دیگر پروژه در حال احداث منطقه ۱۲ باند شمالی شهرک مهدیه با طول ۳۵۰ و عرض ۲۰ است که با اعتباری افزون بر ۴۴ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

باقری با بیان اینکه ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای احداث خیابان فیروزه یک به طول ۴۵۰ متر در شهرک نگین در نظر گرفته شده است، گفت: احداث خیابان امیرکبیر سوم در انتهای شهرک امیرکبیر به طول سه کیلومتر و با مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، خیابان ۱۲ بهمن به طول ۵۸۰ متر و عرض ۲۰ متر با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال و احداث خیابان ایثار در محله امیرالمومنین (ع) به طول ۳۸۵ متر با ۷۳ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در منطقه ۱۲ به شمار می‌آید.

وی از ساماندهی خیابان کار و کارگر به طول ۸۰۰ متر خبر داد و افزود: برای ساماندهی این خیابان ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده همچنین اتصال محله عاشق آباد به شهرک امیرکبیر به طول یک‌هزار متر در حال انجام است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی خیابان معرفت واقع در شهرک نگین در حال انجام است، تصریح کرد: پنج میلیارد ریال اعتبار برای احداث خیابان اقبال به طول ۲۷۰ متر در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق قول داده شده به شهروندان، منطقه ۱۲ به زودی آماده برگزاری افتتاح پروژه‌های عمرانی است.

باقری اظهار کرد: این منطقه در راستای اهداف شهری، خدمات خود را در سطح منطقه به صورت یکسان عرضه می‌کند تا رشد اقتصادی و فرهنگی در سطح منطقه به طور برابر باشد.

کد خبر 434596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.