روزنامه‌های ورزشی ۳۰ تیر؛ دیاباته تمام شدنی نیست

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال خود را یکی از مهره‌های اصلی موفقیت‌های نسبی استقلال در فصل جاری می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۳۰ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "عدد چهار هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شد" به کری خوانی محمدحسین کنعانی زادگان برای استقلالی‌ها پرداخت، کری خوانی که نشان می‌دهد چهارمین قهرمانی سرخ‌پوشان برای آنها بیش از چند قهرمانی گذشته اهمیت دارد.

"گل" با عنوان"پوکر قهرمانی مهم نیست پوکر دربی ارزشمند است" به اظهارات فتح الله زاده پرداخت، کسی که دور از انتظار نیست با این اظهارات و کری خوانی کوچکی که برای سرخ‌پوشان داشته است به فکر بازگشت به ساختمان استقلال باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "هنوز تمام نشده‌ام" به اظهارات شیخ دیاباته در خصوص نقش او در موفقیت نسبی استقلال پرداخت، کسی که در غیبت او ضعف شاگردان مجیدی بیش از پیش خودنمایی می‌کرد و با حضور او در ترکیب استقلال برای تقابل با صنعت نفت بار دیگر استقلال با مجیدی به اوج بازگشت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "با یک گل هم بهار میشه" به فرمول ساده پرسپولیس برای قهرمانی پرداخت، فرمولی که متشکل از پیروزی‌های اقتصادی یک صفر است که در فصل جاری ۱۰ بازی رخ داد تا سرخ‌پوشان با وجود خط حمله نه چندان قدرتمند تنها سه امتیاز تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"خیز بلند یحیی" به یورش یحیی گل‌محمدی به رکوردهای مربیان اسطوره‌ای سرخ‌پوشان پرداخت، رکوردهایی که اکثر آن در کارنامه برانکو، پروین و راجرز ثبت شده است و یحیی قصد دارد نام خود را در کنار نام این مربیان ماندگار کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "خانم گل آی خانم گل" به آقای گلی هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان در لیگ برتر بانوان کشور پرداخت، این در حالی است که مریم رهیده نیز از تیم سپاهان به عنوان بهترین گلساز این مسابقات معرفی شد.

کد خبر 434589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.