آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اصفهان

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز یکشنبه_٢٩ تیرماه ۹۹_ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، هر دو مسیر خیابان تختی، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، مسیر جنوب به شمال خیابان بزرگمهر (زیرگذر آقاخانی)، مسیر شرق به غرب خیابان هشت بهشت شرقی، خیابان هشت بهشت غربی در مسیر غرب به شرق، مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا، هر دو مسیر خیابان عبدالرزاق، طول خیابان آمادگاه، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، هر دو مسیر خیابان سعادت آباد و مسیر شمال به جنوب خیابان شیخ صدوق شمالی ترافیک سنگین است.

به علت اجرای عملیات احداث بی آر تی در خیابان هشت بهشت شرقی به سمت خیابان فرشادی از رانندگان تقاضا می‌شود مسیرهای موازی مثل خیابان حمزه، خیابان ۲۲ بهمن و بزرگراه صیاد شیرازی را جهت تردد انتخاب کنند.

ساعت ١١و ٢٣ دقیقه در مسیر شمال به جنوب خیابان وحید (پشت چراغ قرمز) به علت سرعت غیر مجاز یک دستگاه خودرو پژو با عابر پیاده برخورد کرد، ترافیک حاصل از این حادثه جرحی سنگین بود.

همچنین ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه نیز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی به علت سبقت غیر مجاز یک خودرو پراید با پراید دیگری تصادف کرد و آن مسیر پرترافیک شد و ساعت ١٨و ٣٠ دقیقه نیز در مسیر جنوبی پل آذر یک دستگاه پژو به علت داشتن سرعت غیر مجاز با یک دستگاه پراید برخورد کرد، ترافیک حاصل از این حادثه نیز سنگین گزارش شد.

کد خبر 434570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.