بازگشایی گلوگاه‌های منطقه ۱۳ با مشارکت مردم

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته گلوگاه‌های این منطقه از جمله گلوگاه خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد با مشارکت و همکاری شهروندان بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شرفا امروز _یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۳ اظهار کرد: توسعه یکنواخت در این منطقه یکی از سیاست‌های مهمی بود که در این دوره از مدیریت شهری دنبال شده است.

وی افزود: محله‌های کمتر برخورداری همچون قائمیه، دستگرد و باغ فردوس در منطقه ۱۳ نیاز به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی دارد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه ورزشگاه شهدای دستگرد گفت: با کمک مردم اتفاقات خوب دیگری در این محله رقم خواهد خورد که در این راستا می‌توان به بهره‌برداری از پارک محله‌ای دستگرد تا شهریور ماه امسال اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه محله‌های قائمیه و دستگرد ۸۰ هکتار بافت فرسوده دارد دفتر بازآفرینی بافت فرسوده سال گذشته در آن راه اندازی شد.

شرفا با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی باعث رونق منطقه می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌ها به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی می‌تواند منطقه را متحول کند.

وی افزود: سال ۹۷ فاز نخست بلوار فرزانگان افتتاح شد و قرار بود سال گذشته ادامه آن اجرا شود، اما به دلیل تکمیل نشدن عملیات آزادسازی، این اقدام صورت نگرفت که امیدواریم امسال با همکاری مردم آزادسازی انجام و عملیات اجرایی آن مهرماه آغاز شود و تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: فاز دوم بلوار آزادگان حد فاصل خیابان کشاورز تا قائمیه باعث کاهش ترافیک محله‌های قائمیه و دستگرد خواهد شد.

وی با بیان اینکه راست گرد اتوبان اقارب پرست سال گذشته آغاز شد، گفت: تعریض پل زندان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

شرفا اظهار امیدواری کرد: در سال جاری منطقه ۱۳ با همکاری و مشارکت مردم به یک منطقه کارگاهی تبدیل و بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه بدون همکاری مردم هیچ اقدامی به ثمر نخواهد نشست، تصریح کرد: بازگشایی گلوگاه‌های این منطقه از جمله گلوگاه خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد با مشارکت و همکاری شهروندان بازگشایی شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای پروژه‌های متعدد بخشی از مشکلات منطقه را برطرف کنیم و در مسیر توسعه شهر گام برداریم.

کد خبر 434563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.