برگزاری آنلاین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: امکان پخش زنده و آنلاین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»از طریق اینستاگرام برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی با اشاره به برنامه افتتاحیه هفتگی در قالب «هر یکشنبه، یک افتتاح» برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: تا پایان سال، یکشنبه هر هفته شهروندان شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در شهر خواهند بود که این مهم به معنای پویایی فعالیت‌ها، رونق در شهر و اشتغال کارگران است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه سلامت شهروندان از مهم‌ترین مسائل برای مدیریت شهری است از این هفته امکان پخش زنده و آنلاین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از طریق اینستاگرام برقرار شده است.

حجتی تصریح کرد: شهروندان، خبرنگاران و مدیران می‌توانند یکشنبه هر هفته به صورت آنلاین در افتتاحیه‌های پروژه‌های شهرداری شرکت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه پخش زنده هفتمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» امروز یکشنبه _۲۹ تیرماه ۹۹_ در منطقه ۱۳ برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به لایو اینستاگرامی شبکه‌شهر به آدرس https://instagram.com/isfahan_net شاهد برگزاری آنلاین این برنامه باشند.

کد خبر 434551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.