افزایش قیمت ارز شهرداری‌ها را ورشکسته می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: افزایش قیمت ارز، ارائه خدمات شهری را به شهروندان دچار مشکل کرده و ادامه این روند سبب ورشکستگی شهرداری‌ها در سراسر کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبتین امیری امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: ارزش پول ملی، مهمترین مؤلفه اقتدار و امنیت ملی است؛ افزایش تصاعدی قیمت ارز باعث گسترش فقر و سردرگمی مردم شده است.

وی افزود: مردم بیش از هر زمانی به حمایت و همراهی ما نیاز دارند، باید با بسته‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، آثار این نوسان ارز را مهار کرد.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس با اشاره به آثار مخرب اجتماعی نوسان ارز، ادامه داد: بندرعباس شهری تجاری است، افزایش قیمت ارزی بسیاری از مغازه داران و بازاریان را افسرده کرده است. دلیل سکوت مسئولین مرتبط با این معضل قابل هضم نیست.

وی در رابطه با وضعیت نهادهای ارائه دهنده خدمات عمومی، تصریح کرد: افزایش قیمت ارز، ارائه خدمات شهری را به شهروندان دچار مشکل کرده و ادامه این روند سبب ورشکستگی شهرداری‌ها در سراسر کشور خواهد شد.

امیری اضافه کرد: اگر هر مسئولی کار خود را درست انجام دهد، یک عضو شورا ناچار نخواهد بود که در حوزه‌هایی ورود کند که مستقیم به وی مربوط نیست.

وی خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت و محافظه کاری برخی مسئولین، سبب شده بسیاری از وظایف آن‌ها بر دوش اعضای شورا و سایر نهادهای عمومی بیفتد که این موضع بسیاری از اولویت‌های مهم شهری را تحت شعاع قرار می‌دهد.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شورا به جای اینکه پیگیر توسعه شهری باشد مشغول حل مشکلات شخصی شهروندان شده است. مشکلاتی که به دلیل ضعف برخی مدیران بر شهروندان تحمیل شده است.

کد خبر 434549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.