نظر مثبت شورای شهر برای بهبود وضعیت نیروی انسانی شهرداری اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دیدگاه شورای شهر درخصوص سرمایه‌های انسانی شهرداری مثبت بوده و شرایط برای بهبود این وضعیت در قالب بودجه مصوب و اصلاح بودجه‌های سالیانه فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تاکید بر لزوم توجه به سرمایه‌های انسانی در مسیر توسعه و پیشرفت، اظهار کرد: ساماندهی امور مربوط به نیروی انسانی موجب ارتقای کیفیت فعالیت آنها می‌شود بنابراین نیاز است نیروهای شهرداری در شرایط خاص اقتصادی که اقشار آسیب‌پذیر را دچار سختی در تأمین نیازهای معیشتی کرده مورد توجه باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط مطلوب درآمدی شهرداری باید نگاه مدیران به سرمایه‌های انسانی بهبود یابد؛ در این راستا دیدگاه شورای شهر نیز مثبت بوده و شرایط برای بهبود این وضعیت در قالب بودجه مصوب و اصلاح بودجه‌های سالیانه فراهم است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: نباید شرایطی فراهم شود که گلایه‌های آرام و بحق سرمایه‌های انسانی به تجمع و تحصن تبدیل شده و فضا را برای فرصت‌طلبان فراهم کند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد گلایه کارکنان آتش‌نشانی و اتوبوسرانی در رابطه با نابرابری و تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزدها بوده‌ایم که نیاز است شرایط برای آنها تبیین شده، این افراد درباره تفاوت‌های قانونی توجیه شوند و شاهد رفع تبعیض‌های مورد ادعای آنها باشیم.

کد خبر 434544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.