زمان انتشار اوراق مشارکت مترو/تفکیک زباله‌های سقز

در این بسته خبری از افتتاح ۴۱ طرح در شاهین شهر تا نصب سطل‌های مخصوص در سطح ساختمان‌های یزد و نوسازی و بهسازی دو هزار تاکسی فرسوده ارومیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بیشتر از ۲ هزار تاکسی ارومیه فرسوده است

مهدی مژده‌ی فر، رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری ارومیه گفت: دو هزار و ۱۷۰ تاکسی در شهر ارومیه نیازمند نوسازی و بهسازی است.

اضافه شدن دوربین پلاک خوان جدید به سامانه ترافیکی تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ۴۰ دوربین پلاک خوان جدید به سامانه نظارت ترافیکی این شهر در ۲ ماه آینده اضافه می‌شود.

تفکیک زباله‌ها در سقز

طرح تفکیک زباله‌های تر و خشک از مبدا توسط شهرداری سقز آغاز شد.

تلاش برای تمدید مهلت انتشار اوراق مشارکت مترو

سید مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: این وزارتخانه تاکنون چندین نامه به دولت و دیوان محاسبات برای تمدید مهلت انتشار اوراق مشارکت مترو ارسال کرده، اما تا این لحظه بانک مرکزی با تمدید این اوراق به دلیل پایین بودن سقف ضمانت بانک عامل موافقت نکرده است.

بهسازی و تجهیز اتوبوس‌های ویژه افراد دارای معلولیت در کرمان

هادی خدادادی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از بهسازی و تجهیز اتوبوس‌های ویژه افراد دارای معلولیت در شهر کرمان خبر داد.

نصب سطل‌های مخصوص در سطح ساختمان‌های یزد

حمیدرضا رحیم دل، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از تهیه و توزیع سطل‌های درب دار ۲۴۰ لیتری پلی اتیلن جهت جمع آوری ماسک و دستکش‌های استفاده شده با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

ارتقا حقوق شهروندان ساری با ارائه خدمات الکترونیکی

ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: شهرداری به عنوان اولین و مهمترین نهاد خدماتی که مستقیماً با مردم در ارتباط است باید خدمات بهینه و در دسترس با ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرایی به شهروندان ارائه دهد و ارائه خدمات در قالب میز خدمت یکی از این راهکارها است.

افتتاح ۴۱ طرح در شاهین شهر

امین عسگری، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: امسال همزمان با هفته بهزیستی، ۴۱ طرح با بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

برگزاری نشست کنترل برنامه و بودجه شهرداری زاهدان

عبدالقادر پربار، شهردار زاهدان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش تمامی حوزه‌ها، امیدواریم پیشرفت امور در تمامی عرصه‌ها ادامه یابد و در نهایت شاهد تحقق کامل بودجه و عملیاتی شدن صد درصد پروژه‌ها در سال جاری باشیم.

شفافیت مبنای فعالیت شهرداری ساری

عباس رجبی، شهردار ساری شفافیت اداری را مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم مدیرانی را در رأس امور شهرداری قرار دهیم که شفافیت اداری را در زمره‌ی مهم‌ترین فعالیت خود جای دهند.

کد خبر 434519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.