غفوری، حسینی و خلیل زاده نامزد بهترین‌ مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

سه بازیکن ایرانی در لیست نامزدهای بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی اقدام به معرفی برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ کرده است که نام وریا غفوری، کاپیتان استقلال در میان نامزدها وجود داشت.

وریا غفوری

غفوری در هر ۱۰ بازی استقلال حضور داشته است و تیم استقلال برای دومین بار به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ راه پیدا کرد. حضور غفوری تهدیدی برای دفاع حریف بود و او همچنین با دو گل از جمله یک حمله پیروزمندانه برابر الهلال نقش مهمی در این رقابتها داشت.

شجاع خلیل‌زاده

او صخره‌ای در قلب دفاع پرسپولیس بود، از تورنمنت فوق‌العاده ۲۰۱۸ لذت برد و نقش بزرگی در کمک به غول‌های تهرانی برای نخستین صعود آنها به فینال رقابت‌ها ایفا کرد. هیچ مدافعی از او تکل‌های موفق و دفع توپ بیشتری نداشت و خلیل‌زاده بخشی از خط دفاع تیمی بود که بر حسب میانگین هر بازی، دروازه‌اش کمتر از هر تیمی باز شد.

سیدجلال حسینی

بازیکن محبوب هواداران یعنی حسینی فقط در کنار خلیل‌زاده، در دفاع پرسپولیس فوق‌العاده نبود و او در این رقابت‌ها با گل‌های حیاتی خود نمایان می‌شد. گل دقیقه آخری حسینی به الجزیره در مرحله یک‌هشتم نهایی، ورزشگاه آزادی را به غوغا و هیجان آورد. همچنین این بازیکن در مرحله یک‌چهارم نهایی، جرقه بازگشت پرسپولیس مقابل الدحیل را زد، در تورنمنتی که برای باشگاه و بازیکن به‌یاد ماندنی بود.

مخاطبان فوتبال می‌توانند برای رأی دادن به نامزدهای ایرانی اینجا را کلیک کنند.

کد خبر 434512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.