واکنش سخنگوی باشگاه سپاهان به درخواست هواداران برای تغییر سرمربی

پانصد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "واکنش سخنگوی باشگاه سپاهان به درخواست هواداران برای تغییر سرمربی" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در واکنش به خواسته هواداران در رابطه با برکناری قلعه‌نویی دارد. علی پزشک در رابطه با درخواست اخراج قلعه نویی از سوی هواداران پس از باخت سپاهان مطلبی را در حساب توییتر خود منتشر کرد و ضمن اشاره به این نکته که تمام امکانات مورد نیاز قهرمانی برای تیم فراهم بوده، از هواداران سپاهان خواسته تا صبور باشند چرا که معتقد است اتخاذ تصمیم‌های سریع با نتیجه خوبی همراه نخواهد بود.

"سپاهان برنامه خاصی برای حمله نداشت" تیتر دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های علی احمدی، بازیکن سابق سپاهان دارد. علی احمدی گفته است: بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان رقابت خوبی نبود، زیرا در کورس سهمیه آسیایی قرار داشتند و دو تیم می‌خواستند برنده بازی باشند. سپاهان در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و در حمله بی هدف سانترهایی از راه دور یا پاس‌های بلند مستقیم می‌دادند که خط دفاعی تراکتور همه توپ‌ها را دفع کرد.

"شکایت مقتول از قاتل" عنوان پایانی این رسانه است که به حواشی داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی پرداخته است. تیم حقوقی باشگاه ذوب‌آهن با تهیه شکوائیه‌ای مستدل خطاب به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خواستار رسیدگی به نقض فاحش و تأثیرگذار قوانین از سوی تیم داوری دیدار ذوب‌آهن_ماشین‌سازی شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 434429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Shahdad IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    خداوکیلی بازیکن ها به این خوبی همه تیم دارن منم تیم دارن
  • شایان IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    کیانی خیلی تابلو توپها رو مقابل تیم سابقش لو میداد و پاس هاش هم اکثرا میرسید به تراکتوریها! من نمیدونم چرا قلعه نوعی به عنوان مربی متوجه این موضوع نشد!