محدودیت‌های کرونایی اجرای هیچ پروژه‌ای را متوقف نکرده است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تمامی پروژه‌های فنی و عمرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال و در حال اجراست.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبق مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونا به همه پیمانکاران ابلاغ شده و دستگاه‌های ناظر بر اجرای پروژه‌ها و مدیران نیز مسئول نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها هستند.

وی با اشاره تشکیل جلسات راهبردی کارگاهی با حضور مشاوران، مدیران و پیمانکاران به صورت مستمر، تصریح کرد: در جلسات راهبردی کارگاهی مشکلات اجرای پروژه‌ها بررسی و راهکارهای لازم ارائه و گره‌های گشوده می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های شاخص اصفهان نظیر مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی و پل آفتاب، گفت: همت مدیریت شهری بر پیشبرد قوی و بدون وقفه اجرای پروژه‌ها بوده و کمبود بودجه همچنین محدودیت‌های شرایط مقابله با شیوع کرونا، مانع از اتمام به موقع پروژه‌ها نخواهد بود.

وی از اشتغال بیش از پنج هزار نفر در پروژه‌های عمرانی شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر، زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد فراهم شده به طوری که در پروژه مرکز همایش‌ها به طور متوسط روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ نفر مشغول کار هستند.

مظفر خاطرنشان کرد: در پروژه مجموعه پل‌های شهید سردار سلیمانی حدود ۴۰۰ نفر، در تقاطع آفتاب ۲۵۰ نفر، در سالن گلستان شهدا ۲۵ نفر، در هر ایستگاه قطار شهری حداقل ۴۰ تا ۴۵ نفر به طور مستقیم مشغول کار و تلاش هستند.

کد خبر 434372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.