روزنامه‌های ورزشی ۲۹ تیر؛ خلع درجه ژنرال

بعد از کسب نتایج نه چندان مناسب امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان در بازی‌های اخیر به نظر می‌رسد قدرت او در لیگ برتر نیز رو به زوال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۹ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "جام سرخ‌تر شد" به نزدیک شدن سرخ‌پوشان به قهرمانی بعد از شکست فولاد پرداخت، قهرمانی که آنها را به تنهایی به عنوان پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر خلیج فارس معرفی می‌کند و رکورد رویایی چهار قهرمانی متوالی را برای آنها رقم می‌زند.

"گل" با عنوان"من کجا یوسین بولت کجا" به اظهارات ارسلان مطهری بعد از گلزنی او مقابل صنعت نفت پرداخت، گلی که با استارت عجیب او از زمین استقلال شروع شد و در انتها با دریبل دروازبان و گل همراه بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "خلع درجه ژنرال" به عملکرد نه چندان مناسب امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان در بازی‌های اخیر این تیم پرداخت، عملکردی که به ادعای این روزنامه می‌تواند پایانی باشد بر موفق‌ترین مربی ادوار لیگ برتر.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فاجعه چهار میلیون دلاری مدیران سرخابی" به فاجعه مدیریتی در بدهی‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بازیکنان خارجی این تیم پرداخت، فاجعه‌ای که شاید بهانه‌ای باشد برای عدم خرید بازیکن از سوی این باشگاه‌ها در پایان فصل و نهایتاً افول آنها در سالیان آینده.


"ایران ورزشی" با عنوان"پرسپولیس آماده جشن" به پیروزی سرخ‌پوشان مقابل فولاد با تک گل سیامک نعمتی پرداخت، نتیجه‌ای که آنها را بیش از پیش به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار کرد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"جشن هزاره دوم" به کسب هزارمین امتیاز پرسپولیس در طول ادوار لیگ برتر پرداخت، امتیازی که در گذشته استقلال نیز به آن رسیده بود و سرخ‌پوشان دومین تیمی هستند که به این آمار دست پیدا می‌کنند.

"صدای سپاهان" با عنوان "چرا تیم قلعه نویی خارج از اصفهان توان پیروزی ندارد" به طور مشخصی قلعه نویی را باعث شکست سپاهان در مقابل تراکتور و ناکامی‌های این تیم در بازی‌های خارج از خانه دانست.

کد خبر 434366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    چون شما واقعیت ها گفتید ، چیزهای را توی این چهار سال دیدید از پرسپولیس، که هیچ تیمی تلاش هم نکرد . فقط شاعر و اشتباهات خودشان و کم کاری کردند و برای اینکه از افکار عمومی و هوادار خودشان را نجات بدهند ، وزیر پرسپولیسی هست پرسپولیس پیشتر پول گرفته وووو از این حرف ها . مرسی