اجرای طرح اقدام ملی مسکن تسریع می‌شود
محور نطنز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر لزوم اجرای با کیفیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: یکی از اهداف این اداره کل تسریع در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن است که در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا قاری قرآن در نشستی با نماینده نطنز درمجلس، فرماندار و اعضای شورای شهر به بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی این شهرستان از جمله تکمیل باند دوم بادرود-کاشان، دوبانده کردن محور نطنز به بادرود به طول ١٨ کیلومتر، مشکلات مرتبط با طرح اقدام ملی مسکن، تکمیل محور خالدآباد به ده آباد پرداخت.

در این نشست علاوه بر پیگیری سریع تأمین اعتبار طرح‌های در دست اجرا و بررسی مشکلات مسکن و ایجاد شهرک جدید مسکونی، مقرر شد نقشه تفکیکی شهر در اولین زمان ممکن برای طرح اقدام ملی نطنز تهیه شده، به تصویب کمیسیون ماده پنج برسد و به عوامل اجرایی ابلاغ گردد.

در ادامه قاری قرآن در خصوص دو بانده کردن جاده نطنز به بادرود گفت: اگر در تملک دارایی شهرستان یا اعتبار ملی نسبت به مطالعه طرح، تخصیص اعتبار شود نهایتاً برای اجرا اقدام خواهد شد.

در مرحله آخر از محور بادرود - کاشان معروف به جاده مرگ، بازدید شد و مقرر شد برای خلع ید پیمانکار قبلی توسط شرکت ساخت و توسعه پیگیری شده تا اداره کل بتواند نسبت به عملیات اجرایی ۹ کیلومتر باقی مانده در حوزه کاشان و رفع نقص ۱۰ کیلومتر در حوزه نطنز اقدام نماید.

پس از شنیدن مسائل و مشکلات راه‌های شهرستان نطنز و بادرود، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد در اولین فرصت این مشکلات رفع خواهد شد.

قاری قرآن گفت: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توان مشکلات شهرستان نطنز را حل کرد و علاوه بر سرعت بخشیدن به انجام امور، موانع اجرایی طرح‌های این شهرستان را رفع کرد.

وی گفت: یکی از اهداف این اداره کل تسریع در اجرای طرح اقدام‌ ملی مسکن است که در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم شده‌ است.

کد خبر 434355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.