۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
 هدفون ضد باکتری‌

شرکت ال جی به تازگی نوعی هدفون بی‌سیم تولید کرده است که قابلیت از بین بردن باکتری‌های خود را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال جی سال گذشته هدفون بی‌سیمی وارد بازار کرد که به وسیله قاب خود شارژ می‌شد. در حال حاضر این شرکت جدیدترین نسخه از این محصول را با نام "Tone Free HBS-FN6" در آمریکا عرضه کرده است که همراه با کیس "UVnano" در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این کیس علاوه بر شارژ محصول قادر است در مدت ۱۰ دقیقه هدفون را تمیز کرده و ۹۹.۹ درصد باکتری‌های موجود روی آن را از بین ببرد.

از آنجایی که این محصول دارای گواهینامه IPX4 است، کاربران می‌توانند هنگام قدم زدن زیر باران نیز از آن استفاده کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند از طریق دستیار صوتی در تلفن هوشمند خود، تنظیمات این هدفون را تغییر دهند. این محصول ال جی به فناوری "پردازش فضایی هدفون" مجهز است؛ این فناوری باعث بهبود کیفیت صدای پخش شده می‌شود؛ پخش موسیقی نیز به وسیله کلیدهای لمسی کنترل می‌شود.

با وجود اینکه هدفون جدید قابلیت حذف صدای محیط را ندارد، کاربران می‌توانند بدون اذیت شدن با صدای محیط اطراف، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. همچنین افراد می‌توانند با فشار دادن دکمه‌ای که روی هدفون تعبیه شده صدای محیط خارج را بشنوند.

قیمت این محصول ۱۴۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 434353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.