انجام بیش از یک‌هزار متر پیاده‌روسازی در ناحیه آزادگان قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در خرداد ماه امسال، در ناحیه شهری آزادگان ۱۱۷۶ متر مربع پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش انجام شده است.

به گزارش ایمنا، کیومرث فدایی‌فر با اشاره به ساخت پیاده‌رو آسفالت و کفپوش در ناحیه شهری آزادگان قزوین که در خردادماه امسال انجام شده است، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌هایی که منطقه دو شهرداری قزوین در خرداد ماه امسال آن را ادامه داده است پروژه پیاده روسازی آسفالت و کفپوش است.

وی افزود: در این مدت، در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین یک هزار و ۱۷۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: همچنین در خرداد ماه امسال، در این ناحیه شهری ۶ متر مربع هم پیاده رو سازی کفپوش انجام شده است.

فدایی‌فر هدف از اجرای این پروژه را ارتقای کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر عنوان کرد و افزود: منطقه دو شهرداری قزوین تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش استانداردهای شهری انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه دو شهرداری قزوین فعالیت ویژه ای را در زمینه پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش در دو ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی انجام داده است که در زمان‌های مشخص گزارش این اقدامات منتشر می‌شود.

کد خبر 434320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.