۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
آرامستان‌های زنجان تعطیل شد

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا آرامستان‌های زنجان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش ایمنا، محمد همتیان با اشاره به شرایط زنجان در زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به آن، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اخیر اتخاذ شده از سوی ستاد استانی کرونا، آرامستان های زنجان مزار بالا و پایین و همچنین آرامستان شهرداری تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته نسبت به ایجاد مانع برای جلوگیری از حضور شهروندان اقدام شد، تصریح کرد: این کار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به حجم جمعیتی که در آرامستان حضور پیدا می‌کنند، انجام شد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس از شهروندان درخواست داریم بیش از پنج تا ۱۰ نفر برای حضور در مراسم تدفین در آرامستان حضور پیدا نکنند، گفت: از شهروندان و صاحبان اموات نیز درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

همتیان شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با هشدار نسبت به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: آرامستان‌های سطح شهر به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال رعایت نکردن فاصله اجتماعی، یکی از مناطق مستعد شیوع ویروس کرونا بوده، لذا از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 434317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.