انجام سه عملیات آزادسازی در بلوار آیت‌الله محمودی گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بلوار آیت‌الله محمودی شهر گلپایگان، سه آزادسازی مسیر به مساحت ۳۷۲ متر مربع و با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال انجام شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روند آزادسازی مسیر خیابان آیت‌الله مطهری واقع در بلوار آیت‌الله محمودی شهر گلپایگان، اظهار کرد: از یک کیلومتر آزادسازی مورد نیاز در بلوار آیت‌الله محمودی تاکنون ۸۰۰ متر آن انجام شده است.

وی گفت: سال گذشته در سه مرحله عملیات آزادسازی به مساحت ۳۸۲ مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال انجام شد.

شهردار گلپایگان افزود: از ابتدای امسال تاکنون در بلوار آیت‌الله محمودی شهر گلپایگان، سه آزادسازی مسیر به مساحت ۳۷۲ متر مربع و با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال انجام شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال روند آزادسازی این بلوار به صورت کامل انجام شود.

شکرزاده در رابطه با مهم‌ترین طرح‌های عمرانی ترافیکی شهرداری گلپایگان گفت: احداث کندروی مجاور بلوار نهج‌البلاغه و فضاسازی میانی به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و عرض حدود ۵۰ متر در حد فاصل میدان پیامبر اعظم تا میدان حماسه نهم دی، احداث بلوار جنوب آرامستان قاضی زاهد در پارک ساحلی حدفاصل پل قاضی زاهد تا بلوار امام رضا (ع) به طول ۵۰۰ متر و احداث بلوار در حدفاصل بلوار مادر تا پارک جنگلی به طول پنج کیلومتر، مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرداری در سال جاری است.

کد خبر 434310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.