دو راننده تاکسی در اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: دو راننده تاکسی این شهر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکنون ۱۵ نفر از رانندگان تاکسی شهر اصفهان به ویروس کرونا مبتلا شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: رانندگان تاکسی‌های شهری در طول روز با افراد زیادی در تماس هستند به همین دلیل بیش از دیگران در معرض ابتلای بیماری‌های ویروسی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌های شهری، آژانس‌ها، سرویس‌های مدارس و تاکسی‌های اینترنتی از مشاغل پر خطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، از این رو رعایت نکات بهداشتی برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه توزیع رایگان پنج هزار کاور جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های شهر را با هدف حفظ سلامت رانندگان و شهروندان در برابر این بیماری با صرف اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار داده ایم، افزود: در مرحله نخست تعداد یک هزار کاور جدا کننده بین رانندگان تاکسی‌های عمومی توزیع شد.

منوچهری ادامه داد: این مدل کاورها برای نخستین بار در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت محافظت از سرنشینان صندلی عقب، سرنشین جلو و راننده را دارد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم توزیع رایگان کاورهای جدا کننده بین راننده و مسافر تاکسی‌های شهر ویژه خودروهای پراید، آریو (تاکسی‌های فرودگاه) و سایر تاکسی‌های زرد فعال شهر اصفهان انجام شده است.

کد خبر 434283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابایی AE ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    به بازرس تاکسی رانی گفتم یه کاور بمن بده گفت تو گرفتی گفتم بیا ببین کاور پاره شده نمیشه دوخت ودرستش کنم گفت نمیشه وبرو شیشه چراغتا درست کن گفتم شیشه چراغخیلی مهمه یا جون خودم ویامسافرا یه دونه کاور بی ارزش بمن نداد