پخت غذا آتش به پا کرد/کوه پارک مشهد به بهره برداری رسید

در این بسته خبری از مناسب سازی ۶۰ بازار میوه تهران تا تولید ۸۷ هزار و ۵۳۲ گلدان‌ گل و اصله نهال در شهرضا و افتتاح سوله مدیریت بحران در خلج آباد کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پخت غذا آتش به پا کرد

حسین عادلی سعدآباد، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از مهار آتش سوزی اتوبوس مسافربری خبر داد.

افتتاح سوله مدیریت بحران در خلج آباد کرج

علی اصغر کمالی نژاد، شهردار کرج در ادامه روند افتتاح یک پروژه عمرانی در روزهای شنبه هر هفته، سالن ورزشی با کاربری مدیریت بحران در بلوار خلج آباد واقع در منطقه ۱۰ شهرداری را به بهره برداری رساند.

تولید ۸۷ هزار و ۵۳۲ گلدان گل و اصله نهال در شهرضا

محمدحسین کوهی زاده، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شهرضا از تولید ۸۷ هزار و ۵۳۲ گلدان گل و اصله نهال در نهالستان این شهرداری در سال گذشته خبر داد.

افزایش نرخ حمل و نقل عمومی سنندج

امیر جمشید نژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: امسال نرخ‌های تعیین شده نسبت به سال گذشته به طور میانگین ۲۵ درصد افزایش یافته است.

کاهش ترافیک دماوند

عباس صفری، شهردار دماوند گفت: یکی از مهم‌ترین کارکردهای بلوار شورا، کاهش ترافیک است.

کاهش ۶۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تربت‌حیدریه

محسن قندهاری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: به علت شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر به میزان ۶۰ درصد کاهش یافته است.

مناسب سازی ۶۰ بازار میوه تهران

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد که تاکنون ۶۰ بازار میوه و تره برای تردد توان یابان مناسب سازی شده است.

برخورد با رانندگان بدون ماسک

علی امیری، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از توزیع ماسک و مواد ضد عفونی میان تاکسی داران فردیس خبر داد و گفت: با رانندگان تاکسی بدون ماسک برخورد می‌شود.

بهره برداری از کوه پارک مشهد

کوه پارک مشهد یک پروژه ۳۶ ماهه بود که با همت تیم مدیریت شهری ظرف چهار ماه به بهره برداری رسید.

اختصاص اعتبار به منظور رفع نواقص معابر بجنورد

مهدی حمیدی، معاون فنی شهرداری بجنورد با اشاره به نامطلوب بودن دو سوم آسفالت معابر بجنورد گفت: برای رفع این نواقص نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه هستیم.

کد خبر 434277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.