تحلیل و نقد آنلاین فصل جدید "سینما گپ" با موضوع نوجوان

تحلیل و نقد آنلاین فیلم‌های برگزیده سینمای جهان با موضوع نوجوان در قالب فصل جدید "سینماگپ"، یکشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: سینما گپ سال ۹۷ و ۹۸ با موضوع سینمای جهان و کارآفرینی برگزار شد و اکنون به خاطر همزمانی با جشنواره فیلم کودک و نوجوان، به دنبال توجه و بررسی بر روی مباحث مربوط به نوجوانان و تحلیل روان‌شاختی فیلم‌های روز دنیا برای خانواده‌ها هستیم.

مصطفی حیدری با بیان اینکه این تحلیل‌ها یکشنبه‌های هر هفته به مدت هفت جلسه برگزار می‌شود، اظهار داشت: تحلیل و نقد آنلاین فیلم‌های برگزیده سینمای جهان با موضوع نوجوان با حضور کارشناسان سینما و روانشناسان از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی شده که اولین برنامه آن ۲۲ تیرماه برگزار شد.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه ابتدا بایستی به سایت maahmedia.ir مراجعه کرده و فیلم را با کیفیت مد نظر دانلود کنند و قبل از شرکت در جلسه نقد آنلاین ببینند.

مدیر دفتر تخصصی سینما تصریح کرد: خانواده‌ها می‌توانند برای شرکت در این برنامه به صورت رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ماه مدیا مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

کد خبر 434265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.