بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» ۶۳۷ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در این منطقه افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی از آنها آغاز می‌شود.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های آماده بهره برداری در منطقه ۱۳ شامل افتتاح ورزشگاه شهدای دستگرد و بوستان آزادی است.

وی افزود: برای احداث و آزادسازی ورزشگاه شهدای دستگرد در خیابان باغ فردوس ۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۴۷ مترمربع احداث و شامل ۹۰۰ مترمربع سالن ورزشی، ۳۰۰ مترمربع ساختمان اداری و یک هزار و ۴۷ مترمربع پارکینگ و فضای سبز است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه بوستان آزادی در شهرک امیریه، خاطرنشان کرد: این بوستان به وسعت شش هزار و ۲۰۰ مترمربع در خیابان آزادی با صرف هزینه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال احداث و آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه عملیات اجرایی مسیر کندرو بزرگراه شهید حبیب‌اللهی و بوستان قائمیه آغاز خواهد شد، گفت: برای احداث و آزادسازی زمین بوستان قائمیه چهار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده تا این بوستان در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع احداث شود.

شرفا ادامه داد: عملیات اجرایی پارک در محله دستگرد در بلوار کشاورز به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و مساحت سه هزار مترمربع آغاز خواهد شد.

کد خبر 434259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.