کرونا مانع اجرای طرح‌های عمرانی درگهان نشد

رئیس شورای اسلامی درگهان گفت: تمامی پروژه‌های فنی و عمرانی شهرداری با رعایت پروتکل‌ها و موارد بهداشتی فعال است.

محمد تورنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری درگهان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، از بهمن ماه سال گذشته هزینه‌های زیادی را متحمل شد.

وی با برشمردن هزینه‌های متعدد مانند ضدعفونی کردن اماکن پرخطر، ایجاد محدودیت‌ها، ممنوعیت تردد در پارک‌ها و سنجش تب در مبادی ورودی شهر، افزود: آهک‌پاشی مخزن‌های زباله، ضدعفونی کردن آمبولانس‌های آرامستان، جمع آوری پسماندهای عفونی، ضدعفونی اماکن عمومی، شست و شو و ضدعفونی خیابان‌های پرتردد و بسیاری از فعالیت‌های روزانه مقابله با شیوع کرونا در شهر درگهان باعث شد شهرداری با هزینه‌های پیش بینی نشده‌ای روبرو شود.

رئیس شواری اسلامی شهر درگهان تصریح کرد: همراه شدن سازمان‌های مردم نهاد و پایگاه بسیج شهید دریانورد باعث سرعت بخشیدن و اجرای با کیفیت عملیات ضدعفونی معابر شهری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شد.

وی تاکید کرد: بیماری کرونا، فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی را نیز به حداقل رسانده، ولی اجازه ندادیم که در اوج شیوع کرونا هیچ گونه خللی در فعالیت عمرانی شهر اتفاق بیفتد.

تورنگ اضافه کرد: شهرداری درگهان اقدامات لازم برای مقابله با شیوع این ویروس را انجام داده و اقلام مورد نیاز مانند لباس مخصوص و ماسک را تهیه کرده و در اماکن عمومی توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم استدعا داریم اقدامات پیشگرانه را جدی گرفته و تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و خودمراقبتی را رعایت کنند.

کد خبر 434249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.