جلالی زاده: تنها راه برون رفت از مشکلات، اصلاحات است

عضو شواری مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: جریان اصلاح طلبی سیستمی عقیدتی است که همواره در طی سال‌های گذشته تنها را نجات کشور را اصلاحات می‌داند. اصلح طلبان تلاش می‌کنند این تفکر را به جامعه انتقال دهند و جامعه نیز باید به این نتیجه برسد که راه برون رفت از مشکلات، اصلاحات است.

جلال جلالی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون ریاست شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: اصلاح طلبان برای اینکه بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و دچار تفرقه نشوند، باید بگذارند که یک هیئت این جریان را هدایت کند. کسی که در رأس شورای عالی اصلاح طلبان قرار می‌گیرد باید مقبولیت و جایگاه مردمی داشته باشد و همچنین مورد پذیرش اصلاح طلبان قرار بگیرد.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد با عنوان اصلاح طلبی بیشتر به فکر کسب شهرت و نام هستند، در صورتی که نیاز داریم شخصیت‌هایی با اندیشه اصلاح طلبی، سکان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان را بر عهده گیرند که قطعاً این مهم، راهگشای رفع مشکلات این جریان خواهد بود.

عضو شواری مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: امروز افراد جامعه به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ نوع اول کسانی هستند که به یک اندیشه یا فکر معتقد هستند و در تمامی فراز و نشیب‌های سیاسی بر اندیشه خود باور دارند و حاضر به تغییر آن نیستند؛ دسته دوم افرادی هستند که به دنبال کسب منافع شخصی خود بوده و هر لحظه در نوسان فکری به سر می‌برند و هرچند روزی خود را جزء یک جریان می‌دانند.

جلالی زاده تاکید کرد: جریان اصلاح طلبی سیستمی عقیدتی است که همواره در طی سال‌های گذشته تنها را نجات کشور را اصلاحات می‌داند. اصلح طلبان تلاش می‌کنند این تفکر را به جامعه انتقال دهند و جامعه نیز باید به این نتیجه برسد که راه برون رفت از مشکلات، اصلاحات است.

کد خبر 434214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.