اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای مقاوم‌سازی پل سرحدآباد فردیس

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس گفت: عملیات مقاوم سازی پل سرحدآباد این شهر در دستور کار حوزه عمران شهرداری قرار گرفته است و برای اجرای آن حدوداً ۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مهیار گران مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز عملیات مقاوم سازی پل شهید کلانتری فردیس (سرحدآباد) خبر داد و اظهار کرد: برای انجام عملیات اجرایی این پروژه اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه شورای اسلامی شهر فردیس در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، اضافه کرد: فاز اول این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی در حال انجام است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس با بیان اینکه پل شهید کلانتری فردیس (سرحد آباد) یکی از مهم‌ترین مسیرهای شهر به شمار می‌رود، گفت: مدیریت تعمیر و نگهداری پل‌ها امری بسیار مهم است.

گران مهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری آسیب شناسی و تعمیر و نگهداری این پل می‌باشد تصریح کرد: پل سرحدآباد حدوداً ۲۰ سال قبل توسط وزارت راه ساخته شده و پس از آن برای بهسازی و بازسازی آن هیچ اقدامی نشده است.

وی تاکید کرد: لازم است برای پل سرحدآباد اقدامات بهسازی لرزه‌ای بشود.

کد خبر 434195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.