۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
شهربازی‌های قزوین تعطیل شد

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: شهربازی‌های قزوین با توجه به شیوع کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با استقبال کم خانواده‌ها مواجه بوده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش ایمنا، حمید رحمانی اظهار کرد: معمولاً شهربازی‌ها با آغاز فصل تابستان به عنوان یکی از مراکز تفریحی شهر محسوب می‌شوند که مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنها مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به موج دوم شیوع بیماری کرونا بسیاری از خانواده‌ها نسبت به حضور در این مراکز رغبت کمتری نشان می‌دهند و سعی می‌کنند فرزندان خود را تا عادی شدن شرایط، کمتر به شهربازی ببرند.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به بازی گاه‌های کودک که در سطح پارک‌ها دایر هستند، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، سرویس‌های بهداشتی، بازیگاه‌ها و مبلمان، سطل‌های زباله، وسایل بازی و ورزشی بوستان‌ها به صورت دوره‌ای و مستمر شست و شو و ضدعفونی می‌شوند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، احتمال حضور کودکان و خانواده‌ها در پارک‌ها برای پر کردن اوقات فراغت بیشتر از قبل شده است، اما ضروری است خانواده‌ها نسبت به موضوع آلودگی لوازم بازی آگاهی داشته و از حضور کودکان در این اماکن ممانعت کنند.

وی ادامه داد: حفظ سلامت کودکان و خانواده‌ها در برابر کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا مجموعه مدیریت شهری، کار ضد عفونی فضاهای عمومی شامل مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و وسایل بازی پارک‌های سطح شهر را با تمام امکانات خود در دستور کار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 434194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.