روزنامه‌های ورزشی ۲۸ تیر؛ جنگ پیچیده برای سهمیه

در شبی که تراکتور با شکست سپاهان به رده دوم جدول دست پیدا کرد، استقلال نیز صنعت نفت آبادان را شکست داد تا جنگ سهمیه به اوج خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۸ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "شیخ دیاباباته" به پیروزی استقلال در شب گلزنی شیخ دیاباته پرداخت، مهاجمی که بعد از گلزنی خود به همراه هم تیمی‌هایش این گل را به فرزند نو رسیده خود تقدیم کرد.

"گل" با عنوان"استقلال با شیخ شاخ شد" به اولین عملکرد قدرتمند استقلال در سال ۹۹ و بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور پرداخت، عملکردی که مطمئناً ارتباط مستقیمی با بازگشت دیاباته به ترکیب استقلال دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "جنگ سهمیه پیچیده‌تر شد" به جدال کم نظیر تیم‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که در این رقابت شب گذشته تراکتور سپاهان را در تبریز شکست داد، استقلال به پیروزی رسید و شهر خودرو باخت تا همچنان روی کاغذ شانس زیادی برای آسیایی شدن فولاد نیز وجود داشته باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "یحیی- نکو دوئل سرخابی" به جدال پرسپولیس و فولاد پرداخت، تقابلی که تمام جذابیت آن بر روی نیمکت‌های دو تیم و مصاف یحیی گل محمدی و جواد نکونام خلاصه می‌شود و مطمئناً هر دو مربی یکی برای سهمیه و دیگری برای کسب زودهنگام قهرمانی در آن تا آخرین لحظه خواهند جنگید.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"یک قدم مانده به پایان"به شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی زودهنگام در صورت شکست فولاد پرداخت، پیروزی که می‌تواند آنها به زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر نیز برساند.

"صدای سپاهان" با عنوان "هورا این بار مساوی نکردیم" انتقادی و کنایه سختی به امیر قلعه نویی و نتایج سپاهان زد، نتایجی که آنها را از مدعی اصلی قهرمانی تنها در چند هفته به تیمی بدل کرده است که باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند.

کد خبر 434176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.