تراکتور ۲- سپاهان یک / سپاهانی‌های سابق نسخه قلعه نویی را پیچیدند

سپاهان با شکست برابر تراکتور یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه تیم‌های تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تراکتور به پایان رسید.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان

ورزشگاه: یادگار امام (ره) تبریز

تماشاگر: -

گل‌ها: احسان حاج صفی (۱۴) و رضا اسدی (۳+۴۵) برای تراکتور؛ سروش رفیعی (۲۲) برای سپاهان

اخطار: سعید مهری (۶۱)، اکبر ایمانی (۶۹)، رشید مظاهری (۸۲)، ایمان سلیمی (۸۹) از تراکتور- سعید آقایی (۲+۴۵)، سید محمدرضا حسینی (۶+۹۰) از سپاهان

تراکتور: محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری (۷۹- ایمان سلیمی)، محمدرضا آزادی (۵۶- اشکان دژاگه)، احسان حاج‌صفی (۲+۹۰- مهدی ببری)، رضا شکاری (۸۰- میلاد فخرالدینی)، ساسان انصاری

سرمربی: ساکت الهامی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد طیبی (۷۴- مهدی ترکمان)، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری (۷۴- محمد ایران‌پوریان)، سعید آقایی (۴۶- شایان مصلح (، مهدی کیانی، محمد کریمی (۴۶- علی قربانی)، سروش رفیعی، سید محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: محمد حسین زاهدی فر

شرح بازی:

تراکتور که پس از تساوی برابر استقلال برابر سپاهان قرار می‌گرفت در خانه به دنبال ۳ امتیاز بود، شاگردان الهامی بازی را خوب آغاز کردند و روی نبوغ حاج صفی با یک شوت زیبا به گل رسیدند. برتری تراکتور اما چندان پایدار نبود و روی یک ارسال توسط محمد کریمی این سروش رفیعی بود که اولین گل خود در لیگ برتر را به سپاهان به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

در حالی که تراکتور برتری نسبی بر بازی داشت در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست روی یک کرنر این رضا اسدی، دیگر بازیکن پرورش یافته سپاهان بود که گل دوم تراکتور را زد تا نیمه نخست با برتری شاگردان الهامی به پایان برسد.

سپاهان که نیمه دوم را برای جبران گل خورده آغاز کرد چند موقعیت بسیار خوب را روی بی دقتی علی قربانی از دست داد تا تراکتور با حفظ نتیجه کسب شده در نیمه نخست بازی کلیدی هفته را به نفع خود به پایان برساند و با فرستادن سپاهان به رتبه سوم، خود در رتبه دوم جدول شانس کسب سهمیه آسیایی‌اش را افزایش دهد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۴- تراکتور) - موقعیت شوتزنی پشت محوطه جریمه برای احسان حاجی صفی مهیا شد تا او بدون درنگ با ضربه‌ای فوق العاده محکم دقیق تور دروازه پیام نیازمند را تا مرز پاره شدن پیش ببرد.

۱-۱ (دقیقه ۲۲- سپاهان) - ارسال محمد کریمی در محوطه جریمه به رفیعی رسید تا او با یک مهار زیبا و ضربه تمام کننده در حالت نامتعادل بازی را به تساوی بکشاند.

۲-۱ (دقیقه ۳+۴۵- تراکتور) - ارسال کرنر توسط حاج صفی با ضربه سر رضا اسدی به گل دوم تراکتور تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- شوت محمد کریمی از پشت محوطه جریمه در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۵- ارسال کریمی روی دروازه تراکتور و سپس ضربه سر شهباززاده که با برخورد به پای اسدی نزدیک بود به گل تبدیل شود اما توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۳+۴۵- ارسال حاج صفی و ضربه سر خطرناک اکبر ایمانی که با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۴- ضربه ایستگاهی احسان حاج صفی با اختلافی کم از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷- ارسال پشت مدافعان تراکتور به علی قربانی رسید و او با پشت سر گذاشتن مظاهری برابر دروازه خالی قرار گرفت اما در کمال تعجب مهاجم سپاهان توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۹۰- شوت مهدی کیانی با برخورد به سلیمی دفع شد.

اتفاق ویژه:

دو گل تراکتور توسط بازیکنان سابق و پرورش یافته سپاهان به ثمر رسید تا به نوعی تیم قلعه نویی توسط سپاهانی‌های سابق بازی کلیدی فصل را از دست بدهد.

بهترین بازیکن:

بدون شک احسان حاج صفی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 434151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.