سلطانی‌فر: احداث پیست اتومبیلرانی جزو اولویت‌های فدراسیون باشد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بر توسعه و نگهداری زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت:‌ احداث پیست در تهران و سایر استان‌ها باید از اولویت‌های مهم کاری این فدراسیون باشد.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در این دیدار با اشاره به مخاطبان میلیونی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: گسترش پیست‌ها در تهران و کشور برای حضور جوانان و افزایش نشاط عمومی در رشته‌های مختلف این فدراسیون از فعالیت‌های مؤثر شما است و بویژه باید در زمینه افزایش مهارت‌ها و آموزش صحیح و درست این رشته فعالیت‌هایی صورت گیرد.

وی به نقش این فدراسیون در توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: طبیعت ایران مزیت‌های زیادی در حوزه فعالیت‌های این فدراسیون دارد از جمله آنان می‌توان به نواحی کویری اشاره کرد که می‌توانید با همکاری و کمک استان‌ها و ادارات کل برای توسعه گردشگری ورزشی برنامه‌ر‌یزی کنید.

وزیر ورزش و جوانان از راه اندازی آکادمی فدراسیون به عنوان تجمیع و هدایت درست و علمی موضوع آموزش یاد کرد و گفت: افزایش مهارت‌ها و همکاری با نهادهای مسئول در حوزه شهروندی و آموزش ایمنی و کمک به کاهش سوانح جاده‌ای از دیگر مسئولیت‌های مدنی شما در فدراسیون است.

مازیار ناظمی، مشاور وزیر و سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های خود در فدراسیون ارائه کرد و گفت: وفاق خوبی با خانواده خوشنام موتورسواری و اتومبیلرانی داریم و توانسته‌ایم با ایجاد و فعال سازی آکادمی بین‌المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، موزه ورزش، تهیه زمین برای ساختمان اداری و همینطور اختصاص پیست در دهکده‌های المپیک استان‌ها گام مهمی برای احیای بهتر این رشته و افزایش فعالیت‌های این ورزشکاران برداریم.

کد خبر 434127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.