اسکوچیچ، پنجشنبه هفته بعد در اصفهان

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه هفته آینده برای تماشای دیدار سپاهان و پارس جنوبی جم به اصفهان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال که یک ماهی است به ایران بازگشته، مدتی است با سفر به نقاط مختلف کشور به تماشای مسابقات تیم‌های مختلف فوتبال نشسته است. اسکوچیچ همچنین دیدارهایی با سرمربیان لیگ برتری داشته تا تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی به حداکثر میزان ممکن برسد.

امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش در توئیتر خود از برنامه این سرمربی در هفته آینده خبر داد و اعلام کرد که اسکوچیچ ابتدا شنبه در تهران بازی پرسپولیس و فولاد را زیر نظر خواهد گرفت و هفته آینده، به اصفهان سفر می‌کند تا از نزدیک تماشاگر نبرد سپاهان و صنعت نفت آبادان باشد. گفتنی است این سرمربی کروات امشب جمعه - ۲۷ تیر ماه - نظاره‌گر تقابل تراکتور و سپاهان در تبریز خواهد بود.

در این توئیت آمده است: "‏سرمربی تیم ملی امروز دیدار تراکتور و سپاهان را از نزدیک به تماشا می‌نشیند و فردا هم میهمان رقابت پرسپولیس و فولاد خواهد بود. اسکوچیچ پنجشنبه آینده هم برای دیدن بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان راهی اصفهان خواهد شد."

کد خبر 434124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.